Hastanelik oldum resmen :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve PastelBoya tarafından 24 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Hersey o kadar üst üste geldiki dönem tekrarım ve bunu ailemin hala bilmemesi .. Babaannemin ölümü (yakınımdan) birini ilk defa kaybedisim .. Ve arkadasımla aramın acılması .. Daha önce de bahsetmistim arkadasım baskalarıyla samimiyet kurdu falan diye o kıza ben sensiz ne yapacagım demesi beni hice saymıs gibi hissetmemis sagladı .. Cünkü gecen sene oda arkadasıyla arası iyi degildi ama ben konusuyordum .. Bir gün konusurken kız gitti baktım bu bana kafa sallıyor ne oldu diyorum beni unuttun nil diyor 2 dk konustugum icin .. İste bunu düsünerek ondan cok sogumustum ve artık herseyi gözüme batar olmustu ..

    Kuzenimle msnde dertlesmistim sinirimden biraz sert konusmustum bunları okumus cok üzülmüs haklı olarak ama bende üzüldüm hemde cok .. Konusmak istedi konustuk ben eskisi gibi olmaya calıstım ama o bana ben eskisi gibi olamam dedi . O zaman neden konustuk? İnsanlar bazı seyleri acıga kavusturmak,düzeltmek icin konusmaz mı ?

    Halledememisiz ama eskisi gibi degildi bana karsı cünkü yanında baskaları vardı .. Ama ben yapayalnızdım ve odamda olmadıgım bir zaman da msj attım madem aradaki buzları eritemeyecektin neden konusmak istedin .. Basladıgımız yerdeyiz ne degisti dedim .. Eskisi gibi olamam falan yazmıs bana .. Baya tartıstık biz sonra odaya cıktım bisi almak icin baktım yok o bahsettigim kızın odasından fısıltılar geliyo ..

    O an ben koptum iste deli gibi aglamaya basladım .. Güvenlige kendimi zor attım ..Sinirlerim bosandı titriyorum durduramıyorum kendimi ..Baktık olmuyo hastaneye götürdüler beni sakinlestirici falan anca kendime geldim ..

    Hasteneye giderken nil ne oldu diye bir ses duydum ama cevap veremedim yerime baska bir arkadas konustu .. Sonra o üzgün ben üzgün ama aradaki fark onun yanında baskaları var ben yalnızım ..

    Herkes aramızın bozuk oldugunu anlamıs ee her gören ya yan yana yatakta tv izlerken,yada kolkola yemekhanede görüyordu .. Ama ben hala onu cok seviyorum ve eksikligini yasıyorum .. Ya ne bileyim boynuna sarılsasım yanına yatasım geliyo eski günlerimizi o kadar cok özledim kii :nazar:

    O mesajlarda bir daha konusmayalım demistim cünkü eskisi gibi olamam demisti ..İkimizinde daha fazla yıpranması birseyi degistirmeyecekti .. Biz 2 gündür aynı oda da iki yabancıyız .. Oda aglamaklı bende .. Ve cok sevdigim biri ögrenmis ki sebebi benmisim bende eger kabul edersen tekrar konusalım dedim tamam demis .. Ne degisir bilemiyorum ama üzerime düsen son seyi yapmadan veda etmek istemiyorum ..:gitme:
     
  2. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. melek_21

    melek_21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    neden kendinize yeni arkadaşlar edinmiyorsunuz ömrünüzün sonuna kadar sadece o kişiyle arkadaş olamazsınız ki
     
  4. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.292
    Beğenildi:
    17.140
    Ödül Puanları:
    488

    onu cok kafaya takıyorsun bence
    baksana kız seni eskisi gibi önemsemedigi için bir daha yapamam demiş

    sevgili gibi eskisi gibi yapamam:bbo:

     
  6. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. bernamm

    bernamm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    322
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    ohooooooo
    bu ne böyle!!!
    arkadaşlık dostluk çok güzel iyi tamam hoş da
    seninle görüşmek istemeyen kişi için kendini bu kadar helak etmenin anlamı ne ya???
    hastanelik olacak kadar hem de
    yahu derslerin kötüymüş bari otur ders çalış,kendini kurtar.
    bundan 2 sene sonra şu günlerine çok yanacaksın.
     
  8. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. narsisus

    narsisus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    okul bitip çok başka bir hayata başladığında ne kadar pişman olacaksın bu derece üzüldüğüne
     
  10. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    1000 tane arkadasın olsun ama 1 tane dostun olsun...tam olsun..
    bugune kadar(25 yasındayım) dostum dedıgım ınsanlardan yemedıgım kazık kalmadı..oo saymakla bıtmez..
    en son dostum dedıgım ınsanla sevgılı gıbıydık,zaten problem sevgılı gıbı olmamızdan kaynaklandı..
    o kılolu bır ınsandı ve hıc bır zaman erkek arkdası olmamıstı..ben normal bır kızdım..ve benım erkek arkdasım oldu,dostluk bıttı resmen..erkek arkdasıma ne yaptıgıma nereye gıttıgıme kadar hesap vermeler,onun resmen ayaklarına kapanmam yanıma gelmesı ıcın ama onun gelmemesı..erkek arkdasımın bazı yerlere gıtmeme ızın vermemesıne ragmen ve onun bunu bılmesıne ragmen ınatla benı oralara cagırması ve ben gıdemedıgım zaman bana delı gıbı tavır yapması...oooofff daha neler neler erkek arkdasımdan gormedıgım muameleyı ondan gordum resmen..
    ne oldu?arkdaslıgımız dostlugumuz bıttı..
    resmen ıkı kısıyle cıkıyor gıbıydım..suan o kadar rahatım kı sana anlatamam..
    dostum dıyebılecegım kotu gunumde arayabılecegım 2 kısı var..1-2 ay telefonla bıle gorusmeyız belkı ama suan gel desem gelırler..onemlı olan da bu zaten..
    o yuzden hııııc takma bosver..bende zamanında yalnızdım..yalnızlık kotu bır sey degıl..
    bırak onun etrafında yalancı dostları olsun ama senın 1 tane olsun tam olsun..
    hıc uzulme...degmez cunku..
     
  12. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ne zaman müsaitsin dedim durdu 3-5 saniye sonra ne icin dedi konusacaktık ya dedim gene sustu aynı sekilde bilmem dedi .. Yeter artık ben alttan aldıkca o daha cok kacıyor sanki ilgilenmiycem ne kadar üzülsemde ..

    Yüzüme söyleyecekti tamam konusurum ama eskisi gibi olamam diyormus .. En cok kızdıgım sey keske hayatındaki herkesi böyle bir cırpıda silebilseydi .. Tamam hatalıyım belki cok kırıldı ama bende kırıldım .. En cok ona ihtiyacım oldugu anda o bahsettigim vatandaslar yüzünden konusamadık bile ..

    Yüz ceviremedi cünkü 10 günlük yoklugumda arkadaslık etmistiler ona .. Bir insan 2 senelik arkadasını nasıl bu kadar basit silebilir .. Ya herkese karsı böyle pesin hükümlü olsa hic üzülmem ama degil iste .. Beni önce msnde engelledi sonrada facebooktan silmis ..

    Bana diyorki bi sarıldım o lafları söyledim diye mi bunları yaptın ?? ee sende daha önce bu yüzden yapmıstın .. Ya kızlar birlikte olan günlerimizi özlüyorum belki artık benim nezdimde de hicbirsey düzelmeyecek ama aynı odayı paylasıyoruz hala, hatıralardan kurtulamıyorum bir türlü ..

    O kadar kötü durumdayım ki dedemin de kötü oldugunu ögrendim .. Geldimi hersey üst üste geliyor .. Ama arkadasımı o kadar iyi tanıyorum ki daha önce neler yasadı gene de yasatanları böyle yoksayamadı .. Yoksayması icin illa yerine baska biri olması gerekiyordu .. İste benim yerime de baskasını buldu hatta seneye eve cıkacaklar allah bozmasın aralarından su sızmıyor ..


    Allah herseyin hayırlısını versin ..:Saruboceq::1no2:
     
  14. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    En cok üzüldügüm bana sarıldıgı gibi ne bileyim konustugu gibi o kızla konusuyo simdi o kız herkesle samimi ve bana ben tabiki baskalarıyla arkadas olucam bencil olma nil dedi .. Ya ben nasıl bencilim madem ki sen cok normalsin neden bana seni özledim sen beni özlemiyosun dedigin de bende arada özlem geliyo insan sesi iste dedim de sen bana onlardan önce ben vardım dedin ..

    Ne gerek vardı .. O gülüsmeleri ne bilim samimiyetleri bir zamanlar benimle oldugu gibiydi ya simdi o kızın yerimi alması hatta sanırım ondan hazetmedigimi de söyledi o kızda yüzüme bakmıyo ..

    Sanki zafer kazanmıs gibiler .. Biz omuz omuzayız bak sen yalnızsın der gibi .. Bilmiyorum ama bunlara daha fazla sahit olmak istemiyorum ..Oda üzgün biliyorum ama en azından baskasıyla paylasıyo ben yalnızlıgımla paylasıyorum ..
     
  16. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. mors

    mors cantanem Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.091
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    takacak biseyin mi yok..aaa..ne uzuluyorsun giderse gider,biterse biter..yiyip,bitirme kendini artik.birak sende baska odaya gec..yeni arkadaslar bul..cok samimiyet iyi olmuyor,bi yerden bi sekilde kopuyor.kiza hayatini adamissin bosver..benimde 18 yasindayken cok samimi kiz arkadasim vardi.ben baska arkadaslarimla ilgiliymisim onu unutmusum diye bana yapmadigini birakmamisti..hala daha o zamanlar cok kiskandigini soyler.bu kadar sene benimle oldugu gibi kimseyle olamadigiini,farkli oldugumu soyler.iliskimiz bitti 10 senedir gorusmuyoruz..
    ama o hasret bastıkca arar.sag olsun kiskancliklariyla iyi kaziklar atti:)simdi guluyorum bak:)
    oncelikle okulun gelsin zaten ozellikle sinav zamanlari bisyler cikardi ders calismamak icin..ben izin vermedim sende verme..baskasinin zamanini calmasina,seni bu kadar uzmesine asla izin verme.yoksa ileride de cok uzulursun..samimi olsanda hep mesafe birak aranda..bu kadar kapilip gitme..
     
  18. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : PastelBoya
  19. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Zaten ben sevgimi belli eden bir tip degilim .. Bana cok kırılmıs biliyorum normalde okula giderken yanagımdan öperdi falan .. Ama yurdun ilk zamanları yalnızdı ve erkek arkadasımla bile bulusurken sorun olurdu gitme,erken gel falan ..

    Bir ara cok iki arada bir derede kalmıstım ama simdi onunda bir erkek arkadası var ve oda aynı böyle .. İnsallah ileride diger arkadasları bunu sorun etmez ederse oda beni cok iyi anlamıs olur ..