havuza giren varmı??????

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve serayy tarafından 24 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  1. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar ben havuza girmek istiyorum ama korkuyorum enfeksiyon falan olur diye.
    Bu konuda dr.una danışan varmı? bende arayacağım dr.u ama hala kartını bulamadım.
    Bilgisi olan varsa benimle paylaşabilir mi? şimdiden teşekkürler....
     
  2. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  3. hale87

    hale87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende yüzmek istiyorum.düzce de 2 tane havuz var ama güvenebilceğimi sanmıyorum.tatile gidicem bu yaz ama denize girmedikten sonra tatilin de bi anlamı kalmaz.internetten araştırdım biraz yüzmek doğum için çok iyiymiş sadece temizliğine güvendiğiniz yerlerde girin diye yazıyordu..ama nereye güvenip gireceksin o ayrı bi soru :uhm: ayrıca enfeksiyon falan kapar diye birşey yazmıyordu.ama ben doktoruma gidince bu konuyu mutlaka sorcam.umarım benim istemediğim şeyleri söylmez bana girme falan :)) bakalım merak ediyorum bende..
     
  4. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  5. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ben de girmek istiyorum tatilde ilk işim yüzmek olacak sanırım. netten araştırdım ama henüz doktoruma sormadım, yüzmenin iyi geldiğini biliyorum sadece temizliğine güvendiğiniz yerlerde yüzün yazıyor, havuz veya deniz farketmez temiz olsun yeter. Ve öncelikle denizi tercih etmek gerek tabi havuza göre her zaman daha sağlıklı. çünkü içinde bize faydalı olabilecek bazı minerallerde var. tabi denize akşamüstü 4ten sonra ya da sabah erken saatlerde girmek çok önemli
     
  6. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  7. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende dr. istemediğim bir cevap verir diye çok korkuyorum çünkü bu yaz afrika sıcakları olacakmış ve bende yüzmeyi çok seviyorum. Ayrıca kızımda yüzücü adayı onuda hergün götürmem lazım. Şimdi biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar olacak...

    Gerçi ben havuzumuzun temizliğinden eminim, sitenin havuzu ve raporları devamlı asılı. her hafta yenileniyor, dezenfekte devamlı ediliyor ve öyle tıklım tıkış hiç olmuyor. genelde çalışan insanlar var hep ve güzdüz çocuklar oluyo çoğunlukla, o da çok fazla değil. yani çok temiz zaten aksi olsa kıyamet koparır site sakinleri.
    Bilmiyorum girme dese girmezmiyim.tatlicadiarzu hamilelikte yüzmenin en iyi egzersiz olduğunu biliyorum aslında. umarım kötü bişey demez dr.

    Kendinize iyi bakın.
     
  8. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  9. bride_

    bride_ vARmı NaZo GibiSİ Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.246
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    106
    Doktorlar pek sıcak bakmıyor havuza girmeye..Bende kararsızım ama hamam ve havuzdan enfeksyon kapma riski var, istanbulda oturuyorsanız şile riva iyi temiz ama oradada dalga var ya karnıma vurursa düşersem diye korkuyorum, uzun yolculuk yapıp güneye de gitmek istemiyorum...Kararsızım...
     
  10. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  11. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    havuzu bulsam balıklama atlarım valla
    aahh olsada atsam kendimi serin sulara ah ah ah
     
  12. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  13. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106

    aslında deniz alternatifim olsa ben de onu tercih ederim ama şu an imkansız. temiz fazla kişinin olmadığı deniz çok güzel olurdu. artık denizi haziran sonunda anca görürüz. bekliyeceğiz ....
     
  14. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  15. azo

    azo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende istiyoruuuuum.ama evet istanbulda yaşıyosan ve uzun yolculuk istemiyosan nerde bulucaz temiz deniz?otellerin havuzlarına gidilebilir.ama oralarda çok pahalı..dayanamazsam kıyarım 1-2 sefer paraya diyom ben bu yaz.yada Bandırma-Erdek yakın bize belki oralara haftasonu kaçabilirsem..temiz koylar bulup girebilirim.şimdilik erken diye düşünüyorum.haziran-temmuz gibi inş.
     
  16. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  17. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    ben danıştım katiyyen giremezsin dedi elinide katiyyen işareti yaptı
    deniz sadece dedi çok girmek istiyosan oraya gir dedi
     
  18. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : serayy
  19. fater

    fater Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.456
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet bende havuza izin verilmediğini biliyorum kızlar
    bu nedenle geçen hafta sonu 3 gün marmariste eşim havuza girerken ben sadece onu seyretmekle yetindim
    denizde henüz soğuktu hasta olurum diye korktum girmedim
    ama havalar ısındı kesin gircem denize
    dört gözle tatili ve denize gitmeyi bekliyorum