Hayatı neden bu kadar basite alıyorum?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve ToNe_Def tarafından 9 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  1. ToNe_Def

    ToNe_Def Burayı seviyorum. Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba kızlar,

    Uzun zamandır yaşadığım bi sorunu paylaşmakta kararsız kaldım en sonunda dayanamayıp açtım konuyu bilmiyorumkismile

    Buna ne denir bilmiyorum ama sanırım günlük hayatta çok felsefe yapıyorum, bazen herşeyi basite alıyorum hiç birşeyin anlamı olmuyor benim için. Ev, okul, arkadaşlar vs. kimse umrumda olmuyor. Yani bunu böyle yapsam nolacak ki? Amaaan en fazla ne yaşarım ki? diye beynimi kemirerek tabiri caizse hayatı kaale almıyorum.

    Daha 18 yaşındayım. Hayat de bana gerçek yüzünü henüz göstermedi ne bileyim bi yakınımı kaybetmedim ya da çok büyük bi acı yaşamadım. Ama bu durum benim canımı fena halde sıkmaya başladı. Başlarda takmamaya çalışsam da kimseye de anlatamadım derdimi.

    Acaba bu durum neden olabilir? Düşünecek birşeyimin olmadığımından mı? ki günlerim oldukça yoğun geçiyor, ya da yapmak isteyip te yapamadığım, içimde ukte kalan, cesaret edemediğim birşeyler mi var? Ama bu yanıtlar bu sorunuma çok saçma geliyor :bbo:

    Off düşünmekten kafayı yiyeceğim
    Ne olur beni güzel yorumlarınızla aydınlatın... senağlama
     
  2. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  3. lalin

    lalin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aslında söylediklerin hayatı basite almaktan ziyade, bencilce davranmak ve bu davranıştan ötürü yaşanan bir pişmanlıkmış gibi geldi bana. bu durumdan ötürü kendini sorunsuz ve sorumsuz hissediyor olabilirsin.
    bu durumda neler yapabileceğini elbette söyleyemem zira ben de çok sık yaşardım bu durumu. ben bu durumu atlatmanın tek yolunu 'paylaşarak yaşamak' ta bulmuştum.. sadece nefes alarak değil hakkını vererek yaşamaktan bahsediyorum.
    günlük kısırdöngülerini kıracak, başkasına faydası dokunacak bir şeyler yap. hiç beklentisiz birini mutlu et. inan iyi gelecektir:)
     
  4. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  5. ToNe_Def

    ToNe_Def Burayı seviyorum. Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108
    Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim a.s.
    Huyum kurusun, bi derdimi, sorunumu yada bi sevincimi dostlarımla yada bazen öyle bi an gelir ki tanımadığım birine bi solukla anlattığım olur. Yani içine kapanık birisi değilimdir.
    Ama bu sorunun dili yok ki . Yada daha önce böyle benim gibi problem yaşayan biriyle karşılaşmadım, herhangi bi yerde okumadım sositososito

    Normal yaşadığım şeylerden daha farklı şeyler yaşamaya çalışıyorum =) örneğin sadaka vermek, arkadaşlarımı güldürebilmek, insanlara iltifat etmek gibi.
    Mesela bazen bu dediğim şey olmuyor, yani normale dönüyorum :) ama sonra tekrar aklıma geliyor :bbo:
    Bilmiyorum neden böyle oluyor, çok mu yoruldum bu aralar? Yada diyet yapıyorum onun verdiği bi baskı mı? Sürekli kullandığım ilacın yükünü mü kaldıramıyorum :1no2:
    Off kafamçokkarıştı
     
  6. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  7. zmn

    zmn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    ergenlik psıkolojısıyle alakalı bir durum olabilir,tam anlayamadım durumunu acı mı cekmek ıstıyorsun? Yada yaşadığın sorunlardan kurtulmak için kendını farklı seyler yasamaya mı sevk edıyorsun,hayattan beklentılerın neler ?
     
  8. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  9. lalin

    lalin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    rica ederim ne demek.
    kullandığın ilaçların da bir etkisi olabilir tabii.
    bir de bazen insanlar önemsenmediğini düşündükleri zaman böyle davranışlar içine girebilir. beni önemsemeyeni ben hiç önemsemem gibi:)bunu da geneller ve hayata yükler. bir de bunun üzerinde düşün bakalım
     
  10. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  11. ToNe_Def

    ToNe_Def Burayı seviyorum. Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108

    Hayır :) sadece herşeyi küçümsüyorum. Bu hayat, bu insanlar, yaşam vs. şeyler nedense çok basit geliyor. Herşey bir oyun gibi ve ben bu oyunu tiye almıyorum. Umursamıyorum.
    Herşey çok boş geliyor..
    Ama neden? Yani bu durumdan artık rahatsız olmaya başladım? Ne nedenini ne çözümünü biliyorum boshayallersmile
     
  12. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  13. zmn

    zmn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    en guzelını yapıyorsun boswer takma kafana hıcbırsey bızım gıbı dertler ıcınde yok olmaktansa dertsız ol daha ıyı:ı)) yok oda olmuyorsa kendını topla rahat batmasın:)))
     
  14. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  15. Nihil

    Nihil Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    5.355
    Beğenildi:
    715
    Ödül Puanları:
    188
    Düşününce, özünde hiçbirşeyin anlamı yok.

    Aynıları hareketlerimize pelesenk olmuşcasına yaşayıpyaşayıp duruyoruz..

    Rahatsız olduğun için takıntı yapıyor olabilirsin, yada rahatsız olman gerektiğini düşünüyor olabilirsin
    rahat bırak kendini, ben böyleyim rahatsız ola ola kalıcam de, rahatsız olduğundan rahatsız olma.
    Durumu kabullenim de çözüm olabilir bazen.
     
  16. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  17. ToNe_Def

    ToNe_Def Burayı seviyorum. Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    108
    Durumu kabullenmeyi de denedim ama kafayı yemek üzereyim bi türlü geçmiyor bu saçma düşünce aklımdan. sositososito
    Dertsizim bi sorunum yok demedim ki ben :) yine üzülüyor, ağlıyor, düşünüyor, sinirlenebiliyorum. Sadece bazen çok genel düşünebiliyorum. Kuş bakışı olarak baktığım zaman olaylara "ayy ne saçma!" diyebiliyorum. Yani bunlar anlamsız ve boş gelebiliyor.
    Off ne saçma bi sorun kendimi ifade edemedim bi türlü :sinifsinif:
     
  18. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : ToNe_Def
  19. Macchiato

    Macchiato Hayat kısa kuşlar uçuyor! Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Yaşadığın şeylerin benzerlerini yaşadım yaşıyorum halen..
    Bunun çözümü yine insanın kendisinde bitiyor..
    Kendine bi yaşam,hedef belirle ve onun için uğraş o zaman düşünmeyi bırakıp
    yorulacaksın, ben öyle yapıyorum hehe,
    Yapmak isteyip yapamadığın şeyler vardır mutlaka onlarla ilgilen..
    Seni iyi edecek şeylerin peşinden koşş..