hayatımın hatasıı:(((( nolur bakın

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve SeciL90 tarafından 5 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  1. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kızlar hayatımın hatasını yaptım ben yaa :KK59: siyah saçalrımı açtırmak için kuaföre gittim bi güzel açti kahve tonları istiyodum koyu tonlarda ama adam kalktı çok açık bi kahve yaptı hoş bi renkti ama kaşlarım falan sırıttı neyse geldim eve evde garnier arzumun rengi 5.52 lik saç boyası vardı aptal gbi dayanamadım boyadım saclarımı nasılsa bu rengi istiyorum die allahım sonuc felaket :KK43: saclarım her telden çaldı turumcumsu kahve tonlarında bişiy oldu hemen kuaföre koştum sabah koyu kahveye boyattım ii hoş kapandı ama saclarımda gün ışgına çıkınca kızıllıklar olusuo :KK43: offf bu kızıllıklardan nasıl kutulabilirim yaa :KK43: kendi kendime mahvettim saclarımı of allahımm nolurr kızlar yardım edin lütfennnn
     
  2. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  3. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.516
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    Daha da beter etmemek için ,birkaç hafta kullan bence saçını, daha sonra..
    kızıllığı alması için küllü bir renge boyayabilirsin..küllü koyu kumral olabilir..
     
  4. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  5. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    cnm saçım şimdi siyah gbi zaten kapalı ortamda ama gün ışıgına cıkmaya korkuyorum ay iice takıntı oldu bende bu saççç :KK43: yok bir 2 ay beklemek istiyorum saclarım berbat durumda :KK43: allah kahretsin beni yaaa iice akarmı bu sac ozaman ???? koyu küllü kumralla kapatabilirim diosun yanii
     
  6. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  7. KirmiziPapatya

    KirmiziPapatya sen = ben Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    810
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    41
    canım valla benim yengem kuaför benim saçlarım bildiğin kızıldı herkes boyatma bak kızıllar çıkacak falan derken yengem dedi sen gel ben halledeceğim saçlarıma açıcı sürdü sonra yıkadım tabi ben sapsarı sonra açık kumrala bi boyattım gayet şahane oldu herkes görünce şok oldu nasıl gitti kızılların falan dedi işte
    bilmediğiniz güvenmediğiniz kuaföre insanlara yaptırmayın sadece saç acıcısıyla boyayı karıştırıyorlarmışmış falan sonra saçlar mahvoluyor tek tek yapacaksınız saç açıcıyı yapın bakın bakalım sarılık başlamış mı kızıllar gidiyor mu diye yıkayın sonra istediğiniz boyayı sürün böyle yaptık ne kızıl kaldı ne bi saç yanması........
     
  8. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  9. AyShE GuL

    AyShE GuL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    cnm 2 ay gibi bir sürede akar gider o renk merak etme..önce bi aksın sonra çıkan renge göre karar verirsin ne yapacağına şimdi dokunma daha kötü olabilir..
     
  10. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  11. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.619
    Beğenildi:
    5.147
    Ödül Puanları:
    438
    Allah iyilinizi versin emi.Hayatımın hatası başlığını görünce sandımki telafisi mümkün olmayan bir hasar var:).En kötü ihtimal kestirin kısa çıkan saçlarınız düzgün uzasın:).
     
  12. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  13. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    dokunmam zaten yoksa saglam saçı elde görücem :KK43:
     
  14. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  15. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bnm için öyle hem param gitti hem saclarım istediğim gbi olmadı bari koyu olsaydıda düzgün dursaydı ama oda yokk offf :KK43:cnm kestirsem kestiririmde uzatasıya kadar neler cektim zatennn kestirmeden bi yöntem bulmam lazım oda bekleyip sabretmek olucak sanırım:KK43:
     
  16. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  17. kelebeklikuzu

    kelebeklikuzu SANA EMANETİZ RABBİM... Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    cnm ben cok yerde yazdım aynı seyı yasadım senınle tıpkısının aynısını. siyahtan açtırdım. dayanamadım boyadım kopkoyu değişik bişey oldu.
    ben zeytinyağı falan bakım yaptım azcık bu arada da sabunla yıkadım aksın diye. ondan sonrada en açık sarı boyayı aldım boyadım. boya boyayı açmaz derler ama bende işe yaradı. şu an çok memnunum gören de bayılıyor saç rengime. biraz bakım yapıp deneyebilirsin.
     
  18. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : SeciL90
  19. SeciL90

    SeciL90 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    çok saolun arkadaşlar yardımlarnız fikirleriniz için

    cnm sen neye boyamıstın siyahtan açtırdıgın zmmn ve ne kadar süre bekledin açılması için ya saçlarımı güneşe tuttuğum zmn resmen kızıl ya kırmızı kırmızı görünüyo :KK43: daha ayrıntılı bi şekilde yardımcı olurmusun cnm seninde basından geçtiyse ben resimde koyucam aksam bakarsan sevinirimm:KK43: bi yol care bulmam lazım moralim cok bozuk