haydi birlikten beraberlik doğar kilo vermeye davet

Konusu 'Tekrar Konular' forumundadır ve 00ecmel tarafından 30 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  1. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm kızlar ben bütün yöntemleri bir sayfada toplamak istiyorum inanın her sayfayı okumaktan yoruldum bişeye karar verdim yediklerimizin hesabını verelim birbirimize gün boyunca ne yediysek akşam not düşelim buraya hani olurya belki psikolojik olarak bize iyi gelir bu paylaşım yediklerimize dikkat etmemizi sağlar önce kilolarımızı yazalım 1 haftada ne kadar verdiğimizi yada inş olmaz veremediğimizi yazalım kullandığımız yöntemleride ekleyelim ben bu işe 68 kiloyla başlıyorum hedefim 58 ya sizler
     
  2. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  3. epinefrin

    epinefrin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Iyi fikir ecmel yazmak iyi olur .Hep yazayim diyorum unutuyorum yada useniyorum.Kendimizi kontrol edip hatalarimizi gormek icin cok iyi olacak.
    Ben 68.400 kiloydum gecen cuma.2 gun sonra tarti gunum.gorucez ne kadar vermisim.Bu hafta sporuma dikkat ettim yaklasik birbucuk saat suruyor.
    yediklerime gelince :1rolleyes:

    Sabah iki bardak su ictim,2 cok pismis yumurta,2puaca,sekerli cay 2 bardak,2 dilim peynir(vay anam vay ne yemisim ya :eek:)
    Oglede 1 salata,2 domates,2dilim ekmek,2 bardak cay(sekerli)2dilim peynir biraz nane,maydonoz.
    Aksam yarim porsiyondan da az doner bu saate kadar 3 bardak cay(yine sekerli)suya gelince 2 ,2,5 litreiciyorum gunde... dusunuyorum baska sey yedim mi diye ama yemedim galiba
    hedefim 57-58 olmak sizce olabilir miyim 2 ayda :uhm:
     
  4. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  5. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    bencede iyi olur. benimde derdim tek öğün yemek su içmekte pek aklıma gelmiyor bende 64 üm şu an.
     
  6. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  7. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok yemişin hemde çok yarın böle bir liste görmeyim :dilcikar:
     
  8. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  9. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arzu benimde derdim o inan su içmek hiç aklıma gelmiyo fakat adet edindim her akşma yeşil çay içecem
     
  10. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  11. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    hobarak maşallah kahvaltıya bak :) olsun arasıra olabilir dicez napalm
     
  12. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  13. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar yazdıklarımızı hemen görmek için ikdebir sayfa yenilemi yapacağız
     
  14. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  15. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    benim bu kilolar doğumdan sonra oldu. önceden 49 kilo idim. şimdi 52 olmayı planlıyorum ama nasıl olacak bilemiyorum. lahana aldım gecen gün. çorbasını yapıcam diye ben cesaret edene kadar lahana çürüdü :)) zayıflama haplarına hep karşıydım ama bazen acaba denesemmi diye geçiyo aklımdan..
     
  16. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  17. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sakın deneme tavsiyem ilaçla zayıflığa karşıyım homili gırtlaktan kurtulsak vereceğiz ben buna inanıyorum bende kordizon iğnesinden sonra aldım kilo çok zyıftım bi ara o halimdende şikayetçiydiç şimdi mumla arıyom 50 kiloya düşmüştüm o zamaki kıyafetlerim artık oolmuyo deli oluyom valla
     
  18. 30 Nisan 2009
    Konu Sahibi : 00ecmel
  19. 00ecmel

    00ecmel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben yatıyorum şimdi ayrın akşma yeme listenizle bekliyorum sizler
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.