haydi çocukluk aşkımızı anlatalım

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve gelecekkorkusu tarafından 23 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gelecekkorkusu
  1. haydi çocukluk aşkımızı anlatalım, ilk aşkları
    çocukken sevdigiyle ilerde evlenenler var mı bu arada merak ediyorum
     
  2. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gelecekkorkusu
  3. hypatia1982

    hypatia1982 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    ben ilkokuldayken biraz inektim:)) sevdiğim ve beni seven çocuk da sınıfın en çalışkan ve zeki çocuğuydu.ama o yıllar boyunca hiç birbirimize seni seviyorum demedik.öyle bişeyler bilmiyorduk zaten.ama sevdiğimizi hareketlerimiz belli ediyordu.bana yardım etmeye çalışıyordu derslerde, şurda burda, adı özgürdü.beni bir kere de yanağımdan öpmüştü kızların arasında.herkes oooo falan derken ben de sanki umursamıyormuş gibi davranmıştım.ama o öpücüğü hala unutamam.sebep neydi hatırlamıyorum.ben kızlarla servisi bekliyordum.konuşuyorduk.sonra birden gelip yanağıma kocaman bi öpücük kondurdu ve gitti.:))hiç anlamadım.sonra okul bitti.bir daha kendisini hiç görmedim.ama çok masumca bir sevgi vardı aramızda ya.sevmek ve sevilmek çok güzel bir şey.bir de düşünsenize o zamanlar süsmüş püsmüş bilmiyorsunuz.saç hep aynı at kuyruğu:)))ben bir de güzel bi kız değildim çocukken.ama bunlar hiçbiri engel değildi birinin seni sevmesine.içinden ve gizlice sevmesine.o yakışıklıydı ama hatırlıyorum ya dün gibi hatırlıyorum.ela gözlü, ufak tefek bir çocuktu.ne oldu acaba?:)))yaş:10

    geçen sene facebookdan ilkokul arkadaşları bulduk birbirimizi.ama onu bulamadık.ve ilk okuldan sonra çıkmaya başlayan ve geçen yıl da evlenen bir çift arkadaşımız vardı.bunlar numuneliktir zaten 1 ya da 2 tane hep çıkar böyle ilkokuldan beri çıkan ve en sonunda evlenen.bence çok güzel bişey.benim kısmetimde yokmuş.sağlık olsun.
     
    Son düzenleme: 23 Kasım 2009
  4. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : gelecekkorkusu
  5. hunter7

    hunter7 bana düşen,hep sabır... Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.751
    Beğenildi:
    4.440
    Ödül Puanları:
    238
    ilk aşkımı ortaokuldayken yaşamıştım.ama karşılıksızdı.bizim sınıfta sarışın çilli bi oğlan.sınıf takımında futbol oynuyodu.ben o zamanlar şişkoca bişey olduğumdan çocuğun bana baktığı falan yok.:çok üzgünüm:

    sonra lisede de aynı okula gittik.lisede ilk karşılaşmamızda beni görünce çok şaşırmıştı:1shok:.ilk gün ler biraz baktı falan ama ben artık başkasıyla ilgileniyordumsengözlerimebaksanab.

    o da benden eski ilgiyi göremeyince fazla üzerime düşmedisenağlama.öylece bitti.:nazar: