Hayırlısı ne anlamadım?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve onestopaqua tarafından 20 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  1. onestopaqua

    onestopaqua Guest

    benim bi erkek arkadasım var ve beni gecmişimden cok kıskanıyor.ben salaklık yapıp ne var ne yoksa anlattım.iki ay oldu simdi gecenlerde yine eskiden yasadıgım bi olayı anlattım..yaptıgım bi hatadan bahsettim.eski erkek arkadasımla ilgili..ama o simdi bana sürekli.beni ne kadar cok sevdigini söylüyo fakat yapamıycagından bahsetti..hep o eskisi geliomus aklına..oturuyomus içine.. simdi ben de dedim gecti bitti..ne gelir elimden . gecmişi geri alamam.benleyken bir de sorun yok ..ama uzakta oldugunda hep bunları dusunuyo.anlamadım gitti ne yapsam ne etsem..ya da o ne yapmaya calısıyo..midem yanıyo agrıyo..cok fenayım. ya cekip giderim normalde ama bus efer deli gibi asıgım..napcam ben yaaaaaa:KK43:((((((((((((((
     
  2. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  3. EU3

    EU3 Guest

    eğer dusundugum şeyse yaptıgın hata erkekler bıraz zor kabullenır canımmm boyle seylerı yedıremezler
     
  4. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  5. onestopaqua

    onestopaqua Guest

    anladım..düşündüğün sey deil ama..öyle ileri gitme gibi bi durum yoktu.. normal sevgililer ne yasarsa onları yasadım..ama ben baska dusunuyomusum o baska..ben bunu söyledim o da yediremedi...hata yaptım diyorum ama olmuyo kabullenemiyo.. ayrıldık sanırım biz..ben kabul etsem daha iyi olucak.
     
  6. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  7. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    eger sızı sevıyosa neden ıkıde bırde gecmısı acarak canınızı sıkıyokı..
    bence sevgılınızle veya erkek arkadasınızla karsılıklı konusun bu konuyu ve kapatın bunu kapamadan bu sorunu konusmadan rafa asla kaldırmayın konusun eger cozemezsenız ayrılın daha faza uzulmeden..
     
  8. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  9. EU3

    EU3 Guest

    ileri gıtme gbı bı durumm yoksa madem keşke solemeseydınnkaydirigubbakcemile5
     
  10. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  11. onestopaqua

    onestopaqua Guest

    valahi keske söylemeseydim.zaten ne geliyosa hep durustlugumden geliyo basıma..var ya milet neler saklıyo..benden burdaki herkese tavsiye..vala dürüst olmayın.anlatmayın her seyi öyle benim gibi arkanız da olur sizi nası olsa cok seviyo die..söyliyim!!!

    hem ayrıca kar arkadasım vala cok haklısın...madem seviyo nie kapatamıyo demi?nası uzatmak nası koymak bu yaa...ömrümden ömür gitti.. cok seviyorum tamam ama ne yapabilirim ki daha.. zaten konussam da cözemeyiz biz bunu ..biliyorum ..ay cok da asıgım ay ben deli olcam..

    kaybetmemek için bi çözüm var mı??
     
  12. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  13. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    onun geçmişini siz biliyor musunuz? bliyorsanız aynı size yaptığı gibi kafasına kaktınız mı? eminim onun da yaşadığı şeyler olmuştur... kişi önce kendisine bakmalı...
     
  14. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  15. AhuiFelek

    AhuiFelek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Iki kisi arasinda yasanan seyler yalnizca iki kisi arasinda kalmalidir canim.
    Masumane bir öpücükte olsa birak gecmisinde kalsin bunu hic kimseyle paylasma inan zarardan baska birsey görmezsin.
     
  16. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  17. EU3

    EU3 Guest

    a.s. aynennn öylee arkadasımm cok haklısınnn yasadıgın seylerı samımıı arkdasına bıle anlatmamalısın
     
  18. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : onestopaqua
  19. krpz

    krpz 14/11/2014 Buğra Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    123
    eminim o da sütten çıkmış ak kaşık değildir...benciller erkekler bu konuda işte...