HayVaNLar aLeMi

Konusu 'Komik Yazılar' forumundadır ve misty tarafından 27 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    27 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  1. misty

    misty Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.532
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Hayvanlar Alemi
    sırnaşık şeysırnaşık şey
    1. Kene: Abi ne güzel ekmek elden su gölden geçinip gidiyoruz di mi?
    2. Kene: Evet bir dahaki gömlek değiştirme safhasına kadar rahatız.
    1. Kene: Abi ben şimdi gömlek değiştirsem. Havalar da ısındı. Malum kısa kollu gömlek giyelim.
    2. Kene: Ya hayret bir şey ya! Allah'ım o kadar parazit varken beni şununla muhatap ediyorsun ya. Neyse!
    1. Kene: Ya abi ne kızıyosun ya! Şurada iki dakika muhabbet edelim dedik.
    2. Kene: Oldu, çay da ister misin?
    1. Kene: Abi sen hakikaten şaşırdın ha! Ya biz kanla besleniriz. Kan içeriz. Çay da nereden çıktı.
    2. Kene: Of be bitirdin beni Haluk! Ben gidip konak değiştiricem ya, bu böyle olmayacak.


    1. Uyuz: Kardeşim her gün deri altında karanlıktayız. Sıkıldım ya. Of ne kadar karamsalaştım ve bunaldım biliyor musun Uyuz oluyorum uyuz!
    2. Uyuz: Kardeşim bir de bardağın dolu kısmına bak. Her zaman boş kısmını görüp de üzüleceğine birazda seni sevenleri düşün. Hayat her zaman yaşamaya değer dostum.
    1. Uyuz: Oğlum konuşturma beni şimdi. Sıkıldım diyorum. Daral geldi yaa!
    2. Uyuz: Şimdi de sen uyuz ettin beni. Ben gidiyorum başka deri altı bölgelere. Yeter artık!
    1. Uyuz: Demek sen de yalnız bıraktn beni. Peki, öyle olsun.


    Cırcır Böceği: Şişt üstat nasılsın? Senin için nabza göre şerbet veriyor diyo sincaplar. Benden duymuş olma ama arkandan konuşuyorlar. Şekilden şekile giriyormuşsun. Ben bukalemun kardeşim öyle bir şey yapmaz dedim ama.
    Bukalemun: İyi, şimdi git başımdan, avıma konsantre olmaya çalışıyorum.
    Cırcır Böceği: Sen konsantre meyve suyu musun hahaha nasıl espri ama?
    Neyse ben laf taşımayı sevmem ama ağaçkakanlar...
    Bukalemun: Bir dakika bekle, şu sineği bir yakalayayım, senin de icabına bakacağım ben...


    Ağaçkakan: Bana bakın ulaan! Ben bu ağacın kralıyım. Aksini iddia edeni oyarım!
    Bukalemun: Bağırma be, iki dakika bağırma. Zaten sabahtan beri kafamın dibinde tak tak tak diye gürültü çıkarıyorsun. Senin yüzünden etrafta börtü böcük kalmadı be!
    Ağaçkakan: Sen şaşı mısın? Bana bakarken bir gözün aşağıya ötekisi yukarıya bakıyor. Bak seni bir veteriner hekime götürelim.
    Bukalemun: Off be! Anlatamadım galiba. O iş bizde normal.
    Ağaçkakan: Güzel sürüngen kardeşim, söylemeyi unuttum. Sana hayırlı bir kısmet buldum.
    Bukalemun: Yok ya, dur abi geliyorum yanına.
    Ağaçkakan: A, köftehor seni! Hemen kızardın kısmet lafını duyunca ha!
    Bukalemun: Yok be ondan değil abicim, fon kırmızı da o bakımdan.
    Ağaçkakan: Hadi hadi yeme beni.
    Bukalemun: Hadi ya, kızardığım o kadar belli oluyor mu?


    Papağan: Uf, sanki bir boşlukta hissediyorum kendimi. Derin kaoslara mı sürükleniyorum ne?
    Maymun: Bahadır, kalk gidelim okeye üçüncü ve dördüncü lazımmış abi.
    Papağan: Acaba hayatın anlamı nedir? Belki de daldan dala uçmak boşluktaki ruhuma pek bir ilaç olmuyor bu arada.
    Maymun: Bahadır. Kankamsın ama olmuyo ya. Sen beni hiç duymuyorsun. Hadi eşli okey çevirelim. İstersen batak da oynarız.
    Papağan: Sen git, ben gelmeyeyim. Birden ilham geldi. Şiir yazacağım.
    Maymun: Oo iki saattir maymuna çevirdin be abi! Ben gidiyorum. Ama ben zaten maymun değil miyim?
    Papağan: Yoksa benlik karmaşasında mısın çekirge. O zaman beni dinle, ruhunu ve bedenini bir dizi eğitimden geçirmen gerekecek çekirge.
    Maymun: Alo ne çekirgesi, beni böcek mi yaptın? Olmadı ama.
    Papağan: Sus, sus ve içimdeki bu dinginliği bozma. Bundan sonra ben senin öğreticinim. Seni mükemmel bir savaşçı yapacağım.
    Maymun: Git kardeşim, ben oyun oynamaya gidiyorum. Yediğin o meyveler fermente olmuş, kafayı bulmuşsun sen. Hadi canım, bana müsaade.


    Sıçan: Ya iguana kardeş, gel de iki laf edelim.
    İguana: Edelim.
    Sıçan: Hiç sorma kardeş, geçende beni bir jauar kovaladı. Elinden zor kurtuldum vallahi.
    İguana: Doğrudur.
    Sıçan: Hani jaguar bir şey değil, zehirli yılanlar da var buralarda. Benim teyze oğlunu birine kaptırdık. Aslında çok üzgünüm çook.
    İguana: Ya öyle mi?
    Sıçan: İşte böyle. Her zaman dolduracak bir şeyler hayatta. Zaman nasıl geçiyor anlamıyorsun doğrusu. Sen sen ol, sakın gece vakti ormana çıkma derim ben.
    İguana: Tamam.
    Sıçan: Ya, sen de hiç konuşmak istemiyor gibisin. Sıktıysam seni gideyim ben.
    İguana: Yok canım.
    Sıçan: Ama kardeşim var ya, hiç muhabbete gelmiyorsun.
    İguana: Metabolizma meselesi. Bizler soğukkanlı hayvanlarız. Isı düştü mü, böyle oluyorum.
    Sıçan: Öyle desene be birader. Ben de yanlış anladım. Hayır, sebepsiz yere birbirimizi üzecektik.
     
  2. 27 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  3. misty

    misty Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.532
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    senağlamasanırım beğenmediniz..
     
  4. 28 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  5. misty

    misty Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.532
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    :sm_confused:.......
     
  6. 28 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  7. cilekk

    cilekk Kücük adamIna asIk.. Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.905
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    146
    hahah güzeldi hepsi tsk,ler
     
  8. 29 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  9. DryaSzr

    DryaSzr Edeple gelen lütufla gider Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.937
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    çok güzeldi..bayıldım hemen arkadaşlara yolladım :)) eline sağlık
     
  10. 29 Ekim 2007
    Konu Sahibi : misty
  11. misty

    misty Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.532
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    beğendinize çok sevindim ...a.s.a.s.