Hayvansever arkadaşlar ne olur bir bakın...

Konusu 'Evcil Hayvanlar' forumundadır ve Glorya tarafından 1 Mart 2010 başlatılmıştır.

    1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  1. Glorya

    Glorya SıkıLdımmı ne? Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrhb kızlar... biraz önce nette gezinirken bi sayfaya takılı kaldım...yuva arayan hayvancıklarımız var, bende burda sizinle paylaşmak istedim..
    eğer bi hayvan sahibi olmak istiyorsanız satın almadan önce bir de bu miniklere bakın derim.. bazıları maalesef çok zor durumda mafoldumben
    bi kaç tanesinin resmini paylaşmak istiorum.. :sinifsinif:

    site bu; Minik Pati - Evcil Hayvan Sahiplendirme Sitesi




    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]



    inş. bi kaç tanesi bile olsa güzel bi yuvaya gider :Saruboceq:
     
    Son düzenleme: 1 Mart 2010
  2. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  3. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ayyy yerim onları ben. aralarında sakat olanlarıda var:KK43:
    acaba şehir dışına yollanabiliyomu?
     
  4. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  5. Glorya

    Glorya SıkıLdımmı ne? Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet..maalesef sakat olanlar da var :sinifsinif:
    bence gönderenler vardır..
     
  6. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  7. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    çok üzüldüm yaaa.
    hemen hemen çoğunu okudum ama bitane köpeğin hikayesi çok etkiledi beni.
    kısacık zincirle biyere bağlamışlar. veterinerein söylemesine göre 3-4 ay öyle kalmış. ve artık zincir boynuna kaynamış yani derisinin içine girmiş.
    yawrum benim nasıl dayanmış.
    o acıyı ona yaşatanlarıda öyle boynundan bağlayacan ki anlasınlar hayvanları
     
  8. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  9. Glorya

    Glorya SıkıLdımmı ne? Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aynen öle cnm!
    ben onu görmedim...görmesem daha ii zaten mafoldumben
    inş. hayvan sahibi olmak isteyen arkadaşlar burdan sahiplenirler de bikaçı bile olsa bi yuvaya sahip olur :sinifsinif:
    benim 4 köpeğim var yoksa olmasa bende alırdım :1no2:
     
  10. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  11. demlicay

    demlicay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    208
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bu yavrucakları böyle görmeye dayanamıyorum

    daha bir hafta önce 1,5 yaşına gelmiş 3 ev gezmiş hala kendine bir yuva bulamamış bir kedi sahiplendim
    yürek neler neler istiyor ama bizde anca bir yere kadar yetişebiliyoruz işte kızlar

    bu yavrucakları bu hale getirenlerin bu dünyada yeri olmamalı, nasıl insanlar bunlar anlayamıyorum ki :KK43:((
    ve onları Allaha havale ediyorum
    elime geçirsem zaten kimse beni tutamıycak ama neyse

    Allahım inşallah kısmet ederde bir gün madii gücüm yeterse kesinlikle sokak hayvalarımız için barınak kurmak istiyorum
    inşallah kısmet olur bu bana
     
  12. 2 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  13. TbZ

    TbZ Mulier Amicta Sole Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    senağlama
    Dayanamıyorum pisicikleri bu halde görmeye...
    2 tane kedim olmasa şu an, alabildiğimi almak isterdim. İmkanı olanlar ne olur ellerinden geleni yapsınlar. Onların ağzı var dili yok, bizden başka kimse yardım edemez onlara.
    İnsan faktörü var ise bu hale gelmelerinde, o insanların en feci şekilde acı çekerek yaşamlarının son dönemlerini geçirmelerini diliyorum. Tabi çektikleri bu acının, o hayvanlara çektirdikleri acıdan kaynaklandığının da bilincinde olmaları gerek...
     
  14. 2 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  15. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    bis suana kadar butun hayvanlarımızı sokaktan aldık sadece suan evde olan terrier petshopdan oda hediye gelmisti bencede hayvan almak isteyenlersokaktan almalı.. soyle de bir durum var bu hayvan barınaklarıda bedava vermiyor hayvanları annem bi suru el orgusu battaniye yapmıstı birseyler aldık goturduk tabi hem hayvan almaya hemde aldıgımız seyleri vermeye kadın bir ton sey cıkardı ya yok bilmemne asısının parası yardım parası ee ozaman millet gider petshopan alır..bence gidenlerden boyle seyler istedikleri icinde tercih etmiyor olabilirler..en guseli sokakda gezinen yavru kedi kopek bunları almak
     
  16. 2 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  17. masal3

    masal3 Guest

    konuşamaz dertlerini anlatamazlar başlarına gelmeyende kalmaz..allah katında cok büyük bir günahtır ya bu hayvanlara eziyet etmek ve sokağa terketmek....dayanılmaz bir acı bu hayvanları böyle görmek...bazı vicdanı allah korkusu olmayan insancıkların elinde maskara oluyorlar...benim evde 1 tane ama balkonumda beslediğim doyurduğum sayısız kedim var dünyanın en güzel şeyi işte onları mutlu edebilmek..biran önce yaz gelsin istiyorum kış üşümesinler daha fazla dısarda diye....yani ne yazayım bilmiyorum kelimelerin bittiği yerdeyim,,insallah onları ömür boyu sahiplenip ölüme kadar asla bırakmayacak kişilerle tanışırlar....hayvanların asaletini insanlara olan yakınlığınıda biliyoruz onlar sevgiye muhtaç.bir kucak açılsa asla yanıbaşımızdan ayrılmazlar bizi terketmezler,,hayvanlar insanlara cok yakınlar bir damla sevgi ile en yakın en sadık dostumuz oluyorlar,,üzüldüğümüzde hissediyorlar o kadar vefalılar aslında..benim hayvana yapılan eziyeti sokağa atılmalarını anlamam mümkün degil hiçbir vicdana sığdıramıyorum ama var işte............insan canlısı insan dostu hayvanları ne hale getiriyorlar ya.....oysaki onlar öyle cok seviyolarki insanları....hevesle alıp heves gecince sokaga atanlar,,kızıp öfkelenip dövenler,eglence olsun diye toplanıp eziyet edenler,diri diri gömenler daha neleri var neleri.....canlarım benim,,,hayırlı ömürlük yuvaları olur innnnnnsalllllllllllllllllllllllllllllah...............
     
  18. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : Glorya
  19. ThankfulNovember

    ThankfulNovember Oğlum,canımdan canımm Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.360
    Beğenildi:
    3.375
    Ödül Puanları:
    163
    ya kıyamam ben onlara canlarım hayatımın anlamları.Hayvanlara karsı beslediğim duyguları yazılar anlatamaz kifayetsiz kalır ne yazık ki..Şu an ekonomik özgürlüğüm yok keşke olsa alsam hepsini bassam bağrıma canlarımm.... günahsız yavrularım birgün gelicek bu ablanız coğunuza kucak açıcak inşallah :sinifsinif: