hazimsizlik

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve meltemDE tarafından 20 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  1. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Benim durumumda olan veya gecirmis olanlardan tecrübelerinize ihtiyacim var. Ilk hamileligimde hic böyle bisi olmamisti. Her hamiellik farkliymis demekki. Bisey yemedigim zaman cok rahatim ama bi sure sonra acliktan agriyo midem normalde mide agrim hic yoktu bu son gunlerde cikti ortaya. Yemek yedigimdede surekli gaz sancisi dolaniyo midemin etrafinda bu seferde. 7+2 yim su anda ama göbegimde belli diil gaz sancisi geldimi göbek oluyo 4 aylik gibi ne giyecegimi sasiriyorum.Mide bulantim kusmam yok ama bu seferde böyle bi derdim var bu ne kadar surer 9 gun sonra doktordayim ilac istesem bi ilaci varmi kullandinizmi uzandigim zaman geciyo sancim oturunca midem berbat oluyo 9 ay böyle gecermi bide hamileligin ilk aylarinda gaz cekenler bebeklerinizde gazlimi oldu ödüm kopuyo bu ihtimalden cunki oglumda ne benim gazim vardi ne oglumun ne rahat gecmisti hem benim hamileligim hem onun ilk aylari .
     
  2. 20 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  3. gulcinf

    gulcinf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bendede mide yanması ve gaz sorunu var ama dikkat ettim genelde salata meyva yani çiğ sebzelerde daha çok oluyor her yediğimize dikkat etmek gerekiyor sanırım...
     
  4. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  5. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    gulcinf sanada gecmis olsun ben bu gunnihayet cozdum su sorunu. Belimi usutuyomusum su an yun kaskolu sardim carsiya cikicam birazdan bakim korse yun bisi varmi hamileler icin. Ogluma hamileyken ocak ayiydi o zaman iyi giyiniyodum burda sicagi görüm bi acildim sacildim gördüm günümü :KK43:( neyse böyle derdi olan varsa üstüyomi diye bi baksin önce yedikler daha sonra sanirim.
    Gecmis olsun hepimize.
     
  6. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  7. nazoo

    nazoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :) meltemimmmm canım seninle aynı durumdaydım kapı dışarı çıkmıyordum sırf bu yüzden geçecek bitanem biraz sabır maden suyunu içmeyi dene canım beni çok rahatlatıyordu. geçmiş olsun diyeceğim ama bir süre daha geçmeyecek biliyorum :)
     
  8. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  9. meltemDE

    meltemDE 7.aydayiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.074
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    nazoom valla duramiyordum ben sicak tutmak ise yaradi cikip alisveris yapicam bu gun giyecek hic bir sey bulamiyorum normalde bu haftalarda göbek filan olmaz nasil siskinlik yapiyor 4 aylik desem inanirsin maden suyu birde rezene cayi iciyorum ama siskinligi yok etmeye faydali olmuyorlar gecince yerine yeni siskinlik geliyor sabahtan beri yün kaskol sisligi indirdide bu seferde böyle sokaga cikilmaz netten gebe korsesi buldum bu gun magzada isticem umarim onunad yan bi etkisi yoktur . Etek giysem üsüyorum pantolon dugmesi acik gezicem bu kadar erkende hamile elbisesi alinmaz herhalde dimi söyle basimdan asagi yun bi elbise olsa tirtil gibi ne mutlu olurdum :))))))))))
     
  10. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  11. nazoo

    nazoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :)))))))))) canımsın sakın kendini üzme melktemim ben çok üzülmüştüm kilo aldım sanıyordum tartıya çıkıncada 1 kilo görünüyordu ama benim görüntüm 6 aylık gibiydi en büyük sorum giyecek bir şey bulamıyordum aynen senin gibi:)
     
  12. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : meltemDE
  13. bigstar

    bigstar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    benimde bulantım çok gaz var ve ekşime var bir soda içsem rahtlarmıyım acaba dr gaz giderici ilaç verir söylersen banda verdi ama içmiyorum