Hediye fikirlerine ihtiyacım var

Konusu 'Bir önerim var !' forumundadır ve nescum tarafından 24 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  1. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Sevgili KK kadınları
    Hediye fikirlerinize ihtiyacım var
    Öncelikle sevgilime bir şey almak istiyorum
    Özel bir gün falan değil, öylesine bir hediye
    Kıyafet, parfüm falan fazlasıyla aldım
    İkimizin resimlerinden albümler falan tarzı şeyleri de yaptım
    Yemek, pasta da yaptım artık alacak bir şey bulamıyorum :KK43:

    Bir de 28 yaşında bir arkadaşıma hediye almam lazım
    Yeni tanıştık sayılır kendisiyle
    Sevgilimin arkadaşının eşi
    Ev hediyesi tarzı değil de özel bir şey almak istiyorum
    Eşiyle ikisi için de bir şey olabilir
    Kitap okumayı seviyorlar, belki dergi aboneliği falan olabilir diye
    düşündüm, ama ya onlara herkes o tarz hediyeler alıyorsa o da sıkıcı olabilir
    Mesela ben takı seviyorum diye herkes bana saçma sapan takılar alıyordu
    sinir oluyordum :kedi:

    Durum bu arkadaşlar, hediye fikirlerinizi önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim opuyorumnanaktanopuyorumnanaktan
     
  2. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
  4. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  5. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Kimsenin değişik bir fikri yok mu ya
    Sevgiliye hediye için bir sürü konu açılmış zaten
    oralara da baktım ama hep aynı şeyler

    Asıl önemli olan benim arkadaşıma ne alacağım
    Hadi kızlar düşünün
    Size ne alınmasını isterdiniz
    ya da siz arkadaşlarınıza neler alıyorsunuz
     
  6. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  7. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    hala kimsenin hiçbir fikri olmaması çok ilginç :icecream:
     
  8. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  9. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    e. arkadaşın için hobilerine yönelik bi hediye alabilirsin... mesela olta takımı, puzzle, golf sopası tarzı

    arkadaşın için duvar stickerı alabilirsin ama ev için almak istemiorm diosun, o zaman atkı eldiven takımı gibi bişe de alabilirsin
     
  10. 24 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  11. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Duvar stickerı da düşündüm de lojman da kalıyorlar, duvarlara bir şey yapıştırmalarına
    izin vermiyorlar
    golf sopası çok hoş olur, golf oynuyor zaten ama onlar da çok pahalıdır:)
    Tek sopa ucuzdur gerçi de takımları 300 dolar falan
    Fikirlerin için çok teşekkürler:)
     
  12. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  13. deydey

    deydey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.535
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    hepimiz aynı dertten muzdaribiz:sinifsinif:
    benim de erkek arkadaşımın doğumgünü yaklaşıyor.seçenek olarak çok alternatifimiz yok malesef :bbo:

    sevgiline özel olarak plaka yaptırabiliyorsun,istediğin renk üzerine istediğin bir yazı yazdırabiliyorsun.ister arabasında ister evinde hatıra olarak saklayabilir.gayet güzel görünüyor,ayrıca değişik de olur

    sevgilinin arkadaşları için de kolaj ya da puzzle yaptırabilirsin ikisine özel

    belki çok klasik gelecek ama başka bişey gelmiyor aklıma mafoldumben
     
  14. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  15. nescum

    nescum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Sorma canım ya dediğin gibi hepimiz dertliyiz
    Keşke biraz da erkeler düşünse böyle şeyleri:)
    Evet puzzle falan olabilir aslında
    hatta ben iki durum için de puzzle yaptırayım, toptan alışveriş diye indirim
    yaparlar belki :teytey:
     
  16. 25 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  17. _Ebrar_

    _Ebrar_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eğer bnm, arkadaşımla eşine bi hediye almam gerekseydi, ikisine de bir örnek panduf alırdım, tabii yoksa onlarda :icecream:
     
  18. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : nescum
  19. lalelal

    lalelal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Canım, beğenir misin bilmem ama ben en son sevgilim için şunu yaptım: ıkimizin bir resmini yap-boz şeklinde yaptırdım ve her bir parçanın arkasına onun için bir kelime yazdım...Çok şaşırmıştı ve onları okurken yüzündeki ifadeyi hiç unutmıycam...