hemoroid

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve cerenn82 tarafından 14 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  1. cerenn82

    cerenn82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadaşlar bende hemoroid var ve bayagı ilerlemiş durumdaydı aslında hamile kalmadan önce ameliyat olmayı planlıyordum ama olmadı bebiş benden önce davrandı.şimdi hamilelikle birlikte kabızlık hat saf ada bilirsiniz. artık dayanamıyorum zaten sürekli tuvalette kanamam oluyor ben yine idare ederim doguma kadar napıyım ama bu durum bebegime zarar verir mi diye korkuyorum yada normal dogum yapmama engel olurmu sizce. henüz ikinci kontrolüme gidicem ilkinde doktorumu söylemeyi unutmuştum bilgisi olan varsa veya ayı durumu yaşayan akıl versin doktora gidinceye kadar lüteeeennnnCADIARZUCADIARZUCADIARZU
     
  2. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  3. nazobxuxlo

    nazobxuxlo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.212
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba ceren aynı sroum bende de vardı ama aşırı deildi bende 5hafta 3günlük hamileyim ilk gittiğimde söledim hemen doktoruma bana takviye olarak balık yağı verdi bu rahatlatır zaten dedi gerçektende öle oldu bide kepek ekmeği yiyroum bol su içiyorum meyvemi aksatmıyorum bide yeşillki inan faydası oluyo çok ağrın olursa ılık suya otur ama sıcak olmasın ii değil hamiller için normal doğuma engel değil tabiki ama daha fazla dışarı çıkmasına neden olabilir sanırım bide şimdien alıtır kendini bu tarz yemeye çünkü kabızlık son aylarda çok artıyo
     
  4. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  5. cerenn82

    cerenn82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sagol canım tavsiyelerini tutmaya çalışıcam ama benim hamillik başından beri su içememe problemim var hemen çıkarmaya başlıyorum zaten o yüzdende bu kadar artmış durumda. yarın doktora gidicem bakalım o ne tavsiye edecek
     
  6. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  7. nazobxuxlo

    nazobxuxlo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.212
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    rica ederim eğer su içemiyosun o zaman lifli gıdalar yemeye özen göster sabah iki kuru kayısı ye kahvaltıda kepek ekmeği ye bol meyve ve yeşiilk tüketmeye çalış
     
  8. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  9. eda naz

    eda naz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    ben doktoruma sordum normal doğum için hemoroidin o zamanki durumu önemli dedi.yani doğum yaklaştığında.eğer su içemiyorsan doğal meyve sularını dene.kuru kayısı,incir ve bol meyve.
     
  10. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  11. Marmelat

    Marmelat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Sabah kalkar kalkmaz 1 bardak ılık suyun içine 3 tane kuru kayısıyı atın bir süre içinde beklesin posaları bardağa çıkıcaktır,kayısıları yedikten sonra arkasından bardaktaki suyu için yanlız bunları aç karnına yapmanız gerekiyor.
    Yoğurdun içine 2 tatlı kaşığı keten tohumunuda tavsiye ederim faydasını bağırsaklarınızda göreceğinizden emin oluna.s

    Sevgiler.
     
  12. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  13. nickneyime

    nickneyime Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    peki acı yok ağrıma yok sadece akıntı varsa nasıl olcak ??
     
  14. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  15. dilshad

    dilshad Guest

    keten tohumu hamilelikte yasak, dikkat yasakkelime
     
  16. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  17. dilshad

    dilshad Guest

    nerden gelen, nasil bir akintidan bahsediyorsun canim?
     
  18. 25 Eylül 2008
    Konu Sahibi : cerenn82
  19. nickneyime

    nickneyime Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hemoroid'den kaynaklanan akıntı canım..
    bende değil de arkadaşımın varmış böyle bi sıkıntısı.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.