hep negatif olan insanlar

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve acromion tarafından 14 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  1. acromion

    acromion Guest

    selam arkadaslar. cevrenizde herzaman herseye ve herkese negatif olan, ve herseyi alay eden insanlarna nasil basediyorsunuz. Ben bu insanla(hemde koskoca evli adam) 2 ay daha is yapacagim. hergun keyifle ise giderim, eve döndugumde sinirden kafami duvara vurmak uzereyim.:eek:klava: Siz böyle negatif insanlarna nasil gecinirsiniz?
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Mayıs 2008
  2. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  3. EU1

    EU1 Guest

    ayy çok zor evet, motivasyon filan bırakmaz insanda.. olayların olumlu yanlarını göstermeye çalıştın mı hiç? baktın anlamıyo kafaya takmican.. sen neyse 2 ay çalışıcakmışısn ya karısı napsın :)
     
  4. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  5. keira

    keira Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu tür insanlardan uzak durmaya çalışıorum...zaten bu davranışı sergileyen insanlar aşağlık kompleksine sahip insanlardır...sabretceksin arkadaşım şunun şurasında 2 ay...
     
  6. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  7. yexsxxsxim

    yexsxxsxim *dışı buz içi b@l’ım* Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    976
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aslında bu kadar önyargılı olmamak lazım kendi istermi hep negatif olmak hayat onu böyle yapmıştır özellikle böyle olan insanları dışlamak yerine yanlarında olup onları bu düşüncelerden uzaklaştırmaya çalışmalıyız bu bir tür hastalık böyle kişilerin tedaviye ihtiyaçları var lütfen önyargılı olmayalım
     
  8. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  9. tatlixsxoxgxlum

    tatlixsxoxgxlum kızım İLKE 1 yaşında:)) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.709
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    zor valla bu insanlar hayattan ne şekilde zevk alıyorlar acaba neden hep böyle davranırlarkii gerçekten 2 ay çabuk geçer canım arkadaşında dediği gibi eşi ne yapsın garibim...
     
  10. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  11. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    normalde negatif insanlarla hiç işim olmaz..muhatap olmama yani..ama mecbursam işin gereğini yerine getiririm..sizde mecbur olduğunuz için sinirlerinize hakim olun o sizinle nasıl konuşuyorsa sizde aynen öyle konuşun..vee sinirlenip canınızı sıkmayın..çünkü değmez...
     
  12. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  13. EU1

    EU1 Guest

    onlarıda o şekilde idare etmek çok takmamak gerekir ama inanın bana her insanın bi bam teli vardır önemli olan onu keşfetmek zamanla tanıdıkca onların da huyuna alışacaksınız kötü insan olarak degilde dengesiz ya da sivri dilli diye algılarsak düşüncemiz daha olumlu olur diye düşünüyorum ben. Zor olcak ama olsun dimi önemli olan insanoğlunun içinde bulunan o hazineyi çıkarıp ona gösterebilmek kalbini cilalamak:1hug:
     
  14. 14 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  15. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    bede görmezden gelmeye çalışıyorum .. ama bazan öle şeylerle karşılaşıyorum ki... benimde günüm berbat oluveriyor....yani anlayacağın bende başa çıkamıyorum....
     
  16. 15 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  17. Desibel

    Desibel Okeyin dörtlüsü... Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.927
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    Negatif insanlarla baş etmek zor gerçekten. Ama senin 2 ay gibi kısa bir süren kalmış. Dişini sık derim. Genelde ben o türden kişileri kapsama alanıma almam.Her şeyden şikayetçi olan, memnuniyetsiz insanlarla yaşamak ne kadar zor aman tanrım:KK43:(
     
  18. 15 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : acromion
  19. DreamLover

    DreamLover Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.751
    Beğenildi:
    107
    Ödül Puanları:
    113
    cnm valla çok zor dediğin gibi
    benim karşı komşum bahsettiğin yapıda biri, onu pozitife çevirmek için 7 yıldır bayağı bi yoruldum ama artık pes ettim, baktım ben negatife dönüyorum gibi