Her ısde bı hayır vardır...

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve incitanemtuana tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : incitanemtuana
  1. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    [​IMG]


    Soğuk bir kış sabahı sahilde bulunan küçük bir koydan bir balıkçı filosu denize açıldı. Öğleden sonra büyük bir fırtına koptu ve gece

    olduğunda balıkçı teknelerinden hiçbirisi limana dönememişti.

    Bütün gece boyunca eşler, anneler, çocuklar ve sevgililer ellerini oğuşturup, kaybolan sevdiklerini kurtarması için Allah’a yakararak rüzgara açık kıyıda bir aşağı bir yukarı dolandılar.


    Bu berbat durumda, bir de kulübelerden birinde yangın çıktı, Erkekler olmadığı için yangını söndürüp kulübeyi kurtarmak mümkün olmadı.

    Ancak gün ışıdığında, herkesin sevinçle gördüğü gibi balıkçı teknelerinin tümü de sağlam olarak limana döndü.


    Fakat, orada ümitsiz bir kişi varda. Bu kişi yangında evi kül olan adamın eşiydi.

    Kocası karaya çıkarken şöyle bağırıyordu:

    “Aman Allah’ım, mahvolduk! Evimiz, içindeki herşeyle birlikte yangında kül oldu!”

    Adam ise, kadını şaşırtan şu sözleri haykırdı:

    “O yangını verene şükürler olsun! Yanan kulübemizin ışığı sayesinde bütün tekneler yolunu buldu ve sâlimen limana döndük.”

    (ALINTI)

    cana gelicegine mala gelsin...
     
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : incitanemtuana
  3. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ayyy tüylerim ürperdi okurken. Allah işte. bazen böyle mucizeler veriyo.
    bu hikayelere çok iyi oluyo burdan öğrenip anlatıyom yeri gelince. çok güzel oluyo.
     
  4. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : incitanemtuana
  5. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    canimsin benim ya cok tsk ederim canim arkadasim güzel yorumlarin icina.s.

    isim vermicem ama zamaninda annemlerin 300bin franka yakin paralari gitdi bi sirketmi firmami neye yatirdilar adam yedi bigüzel hatda tutuklandi ama selbest brakildi kac insanin ocagi söndü yazik o parada ailemin yillarin birikimiydi annem sinirkirizleri gecirirken babam cana gelicegine mala gelsin demisdi basimizin gözümüzün sadakasi olsun belkide yemek nasip olmicakdi sükr edelim ac diil acikda diiliz sagligimiz huzurumuz yerinde demisdi
     
  6. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : incitanemtuana
  7. EU3

    EU3 Guest

    rabbım buyuktur her yerde gösterır...kerndını
     
  8. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : incitanemtuana
  9. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    evvet canimcigim bi kapiyi kapatsada birini aciyo cok sükür
    allahim hepimizin yardimcisi olsun:Saruboceq: