Her lafa bir kılıf hazır!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve nrominan tarafından 28 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  1. nrominan

    nrominan Guest

    geçen kandilde k.valide ziyaretine gittik.. :eek: ya aslında bazen kendime bu önemli bişi değil diyorum ama birikim olunca eskiler gözümün önüne gelince çok şey oluyo..:umursamaz: neyse benim ailemle beraber gittik.. k.valide bana bebeğim falan diyo iş yapmaktan ödü kopan görümcem yardım ediyo falan...neyse anane bana bi anda küt diye olsun kız kim ne derse desin ben seni seviyorum dedi.. :1shok:eek: anda bişi diyemedim adeta nutkum tutuldu..ohaoldumsmile neyse eve geldik eşime söledim bana verdiği tepki o kadar büyüktüki anlatamam normalde mesela hep benim tarafımdadır geçmişte yaşadığımız sıkıntılardan dolayı bi müddet ne eşim ne ben görüşmemiştik.. sonra aramız düzeldi.. ama şuan ;
    anane laf sölüyo: aaaa yaşlı kadın ya ooohoo boşverr takma kafana

    k.valide laf sölüyo: annem öle sölemek istememiştir

    görümcem laf sölüyo: zaten biliyosun o patavatsız dengesiz kaaleye alma

    k.peder laf sölüyo: babam şaka yapmıştır bugün söler yarın unutur hehe de geç..


    ya anlayamıyorum ya her şeye bi kılıf var.. neyse işte anlattım hatta yazdıklarımıda söledim.. neymiş(benim ailem asla şaka ile karışık laf sölemez söliceği varsada oğlum yanlış anlama ama böle böle diye izah ederler) benim ailemde ona bazen laf sölüyomuş ama o napıyomuş kapıdan çıktığı anda unutuyomuşş bana bile yansıtmıyomuşş(ki zaten bizimkiler laf söylemez) kandil akşamı tartıştıkk her gittiğimizde bi laf benim suçum ne diyoo e peki benim suçum ne dedim bende el kızıyım... ama onlar senin ailen.. ya aslında ben anlattığım anda o kadar sesini tonunu yükseltti ve fevri hareketler yaptıki ben sakinken bile gerginleştim sonucu kavga alsanaalsanasmile dün akşam yine devam ettik.. konusuda ben ona yansıtmıcakmışım.. ama bende maaşallah başka birisi laf sölediği zaman altta kalmıyorum nedense onlar bişi dediği zaman nutkum tutuluyo belkide saygısızlık olmasın diye cevap veremiyorum.. ee içime atmıyım diyede eşime sölüyorum gayet normal bi dille ama o öyle bi tepki veriyoki konu kvgaya dönüşüyoo 3 günden beri aramız kötüü :2: kızlarr çözüm üretin nolurrrr:çok üzgünüm:
     
  2. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  3. nrominan

    nrominan Guest

    bu arada işyerindeyim biraz yoğunluk var sonra konu sahibi ortada yok die düşünmeyin lütfen..cevap yazamasamda yorumlarınızı okuycam mutlaka.. şimdiden teşekkür ederim...
     
  4. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  5. kahvekolik

    kahvekolik Ya Hafiz! Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    8.195
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bu insanlar size bişey dediklerinde direk onlara cevap vermeyi denediniz mi?
    neden size böyle davrandıklarını sormayı...
    gelip eşinize anlatmanız sorununuzu çözmüyor üstelik geriliyorsunuz madem.
     
  6. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  7. bahardy

    bahardy özledimTürkiyemgeliyorum ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    221
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ay sinirden bir an kendimi kaybetim aklima kendi hikayem geldi,
    benim esimin ailesiylede görüsmüyoruz,
    simdi esimle yine görüsmeye basliyacaklar, ben katilmayacagim bu sürece...
    yüzlerine felan görmek istemiyorum....
    yoksa benimkide böyle olurmu??
    eve gelip bana catarmi ben ailesine yanlis birsey
    dersem ne bilim gittinimi "onlara" felan dersem???
     
  8. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  9. lovelinya

    lovelinya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.526
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bence çok büyütülecek sözler değil...
    ben de beni sevmeyenleri sevmiyorum zaten diyip bi kahkaha atıp geçiştirebilirdin... eşinin başının etini yemektense :)
     
  10. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  11. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Bana kim ne laf ederse etsin cevabımı kendim vermeyi tercih ederim....
    Eşime yansıtmam...
    Ayrıca anane kötü bişey dememiş ki niye sorun ettiniz anlamadım... Kim ne derse desin ben seni seviyorum demiş.. Ne güzel işte başkalarının olumsuz yorumlarına rağmen sizi seven bir anane var....
     
  12. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  13. edanaz

    edanaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.930
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşım ben anlamadım neden kavga ettiğinizi? Daha doğrusu anneannenin ne demek istediğini anlamadım? Kayınvaliden ile görümcenin sana yapmacık davrandığını mı öylemek istedi anneanne?
     
  14. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  15. nrominan

    nrominan Guest



    denedim 1-2 kere teşebbüs ettim ama onlar gibi incitici konuşamıyorum ki.. sölediğim lafta bişeye benzemiyoo hani böle taşı gediğine koyamıyorum .. yada sölüyorum 2 dk sonra sölediğim laf ile ilgili şakayla karışık yine laf sölüyolar :KK43:( takmamayıda beceremiyorumm
     
  16. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  17. nrominan

    nrominan Guest


    zaten kimse kimseyi sevmek zorunda değil bunun bilincindeyim.. ama hemen hemen her gittiğimde ki çok sık gitmiyoruz haftada 1 - 10 günde 1.. hep laf hep laf.. bende eşime rahatlamak için sölüyorum bak bana şöle şöle dediler üzüldüm diye gayet sakin bi dille.. ama o öyle tepkiler veriyoki kavga çıkarması gerken benken sakinleştirmesi gereken oyken ben kalkıyorum sakin ol canım falan diyorum anlatabiliyomuyum...
     
  18. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nrominan
  19. labellevie

    labellevie İlkbahar çiçekleri Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    Canım malesef ben de aynısını yapıyorum, zamanında onlara cevap vermiyorum sonra dayanamayıp eşime söylüyorum ve suçlu ben oluyorum.
    Aslında eşin ne yapsın, ailesi bir şey söyleyemez.
    Onlar sana laf soktuklarında karşılık ver, arada sen de onları iğnele. O zaman ne demek olduğunu öğrensinler.
    Eğer ki tartışırsanız iş o noktaya gelirse, eşin senin tarafını tutmazsa o zaman düşün.
    Bizim aramızda hiç tartışma geçmedi, ama ben eşime kırıldığım bazı şeyleri söyledim. Beni suçladı, sen yanlış anlamışsındır, onlar öyle demez dedi.
    İki sefer beni değil onları tuttu, ahtım var üçüncüsünde bırakıp gideceğim.