Her sene yaz temizliği yapar mısınız?

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve _BERAY_ tarafından 30 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  1. _BERAY_

    _BERAY_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar her sene yaz temizliğine kalkarmısınız
    dip köşe herşeyi yıkarmısınız
    ilk nerden baslıyorsunuz nasıl bi temizlik yapıyorsunuz
    mesela ben mutfaktan baslıyorum bütün mutfağı indiriyorum
    yıkıyorum kaldırıyorum hergün bi oda siz nasıl yaparsınız
    paylasalım kızlar
    Şeniz
     
  2. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  3. Selenais

    Selenais Kelepceliyim ben sana Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    mutfak haric baska temizlige gerek kalmiyor aslinda, haftada bir ustten ayda bir dip køse yapiyorumki zaten istemeye istemeyebenneyaptımki

    Hic sevmem temizlik yapmayi, allahtan evim kucuk ve kalabalik esyali bi ev degil sade kolay temizlik yapilir, yoksa asla yapamazdim
     
  4. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  5. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    tabiki yaz temizliği mutlaka yaparım..hemde çok genel olur...yazlık yorganlardan,yazlık kıyafete,mutfak,odalar aman allahım böyle sıralayınca bak gözümde büyüdü yine..ama bir başlasam hoşuma giderek yapıyorum..mutfak resmen 1 günümü alıyor...yazlıkların çıkması,önceden yıkanmış ve havalandırılmış kışlıkların kaldırılması 1 günümü alıyor..diğer işlerde ayda bir yaptığım işler..camlar,perdeler,genel evin işi..ayy bak böyle yazınca yazık bana yaa allah yardımcımız olsun..ama bitincede çok güzel içime siniyor....
     
  6. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  7. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Yapıyorum tabii ama bir yada iki ayda bir derin temizlik için yardımcı tutuyorum zaten . Bu sene boya işide girdi. Biran önce başlasada bitse, düşününce gözümde büyüyo VALLA fisfisfis
     
  8. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  9. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Mutlaka bende yapanlardanım. Halılarımı yıkatırım. Her yeri dip köşe temizleyip temiz temiz sererim. Perdelerim yıkanıp camlarım silinir. Gerçi halı hariç diğerlerini ara ara yaparım ama yazın gelmesi ile daha bir istekli yapıyorum. Yorganlarımı havalandırıp yüzlerini yıkıyorum. vs vs :1closedeyes:
     
  10. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  11. EU1

    EU1 Guest

    bende her ay cam,kapı silerim tül,perde yıkarım ayda bir yardıma kadın geliyor birlikte yapıoruz.yazında havalar iyice ısındımı bütün yorganlar,battaniyelerimi yıkarım.yastıklarımın içlerini boşaltıırım.her pazar'da dip köşe temizlik günümdür halılarımı atarım balkona süpürür,siler öyle sererim.(eşim bu konuda çok dertli sanki kendi yoruluyor)
     
  12. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  13. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Yorganları nasıl yıkıyorsunuz kızlar?
    Benim yorganlarımda yıkanacak... kaç derecede yıkıyorsunuz.
    Ayrıca bu beyaz yastıkları nasıl temzililyorsunuz?
    Sililyormusunuz.
    Etiketinde yıkanabilir yazıyor ama bozulmasından korkuyorum ful ortopedik.
    Battaniyeler sığıyormu makinaya?
     
  14. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  15. ---***AppLE***---

    ---***AppLE***--- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    669
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kısın yaparım yazında tatıle gıtmeden once yaparım
    once perdelerım ıner sonra camlar sılınır
    halılar sılınır ev dip köşe süpürülür sılınır
    banyo tuvalet fırca ıle fırcalanır sonra durulanır
    mutfakta dolaplar makınaya yerlesır yıkanır dolap ıclerının ortulerı yıkanır sılınıp yerlestırılır dolap kapakları sılınır bulasık mak, fırın,camasır mak, arkası cekılıp sılınır
    vıtrın ıcı sılınır yerlestırılır fıncan esyaları gıbı yıkanır kurulanır yerlestırılır bunun gıbı ısler ben bıde kısa gırerken yaparım boyle of off kadın olmak zor
     
  16. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  17. ---***AppLE***---

    ---***AppLE***--- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    669
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yorganları kuru temızlemeye vermeyı dusunuyorum koruması var onu yıkarım oyuzden gerek olmadıgını dusunuyorum ama yastıkaları makınaya atıyorum carsaf felan ıcınde koruması var onlarıda yıkarım
     
  18. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : _BERAY_
  19. EcMeL

    EcMeL Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Benimde yün yorganlarım var hiç kullanmadım ama her sene yazın çıkarın günletirim.
    Hazır yorganlarımı, silikon yastıklarımı elyafta dahil, battaniyelerimi de makinaya atıyorum.
    Mis gibi çıkıyo canım.
    Ama makinan kaç kğ yıkıyo bi kontrol et.