Her ynyle ok deiti, ne yapmalym?

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve kokoshatun tarafından 26 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  1. kokoshatun

    kokoshatun Guest

    kızlar yardım edin kafayı yicem 5 senelik bi ilişkim vardı son 1 senedir sürekli problem iyi olduğumuz günler sayılı diyebilirim bensiz bir gün duramayan insan şimdi günlerce beni aramadan durabiliyor size son kavgamızı anlatayım bi akrabamız gelecek başka şehirden onun sevgiliside gelecek erkek arkadasının nerde kalacağını bana sordu bende erkek arkadasıma sordum bana verdiği cevap sanane sana güvenerek mi geliyor sen mi bulcan yatacağı yeri diye kavga çıkardı bende çok sinirlendim çünkü bunda sorun çıkaracak bişi yok saçma sapan bi konuda bu kadar sorun olur mu kavga edeli 4 gün oldu bu sürede beni hiç aramadı ben msj attım bana cevap vermedi bende iki gün önce ayrılık mesajı attım yine cevap yok bende tkr msj attım ayrılmayı düşünüyor muydun amacın ne benden soğumak mı istiyorsun diye bana attığı msj ben devam edeceğim senden soğumak gibi bi amacımda yok sadece sana çok kırgındım kafamı toplamak için msj atmadım görüşmedik sadece bu tatlım tamam mı diye bi msj attı msj atmıcaksan hala atmayabılırsın dedım ben sadece düşünceni öğrenmek için msj attım dedim tamam bitanem dedi ve o günden sonra hala aramadı bu ne demek arkadaşlar napmaya çalışıyor ben anlamadım:çok üzgünüm:
     
  2. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  3. maviask

    maviask Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.142
    Beğenildi:
    1.930
    Ödül Puanları:
    188
    Sanırım yoğun bir ilişki yaşamamışsınız biraz ara vermek istiyor biraz nefes almak. Ya da sıkıldı ama sıkılmış gibi görmedim hayırlısı bakalım. Tabi ilişkilerde zaman ilerledikçe sorunlar oluyor. ılk zamanların heyecanlarını beklersen çok hayal kırıklığına uğrarsın her şey dert edinememeye çalış biz böyle yaptığımız için tüketiyoruz sanırım bazı şeyleri
     
  4. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  5. Buucuuu

    Buucuuu Benim tatlı tüçük yumurtam ☺ Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.776
    Beğenildi:
    330
    Ödül Puanları:
    113
    Valla evli yazıyor ama galiba 5 yıllık bi ilişki dediğine göre evlilik yok. Ben bişeyi anladım, erkekler oldukça dengesiz varlıklar. Her yaptıklarında mantık ararsan evin yolunu bulamazsın. Bence işe ruhani açıdan bakalım. Onu seviyorsun, değer veriyorsun, kavga çıktığında alttan alıyorsun, uzamasın istiyorsun, tartışmadan sonra arayan sen oluyorsun, dayanamaıyorsun ona. Bunlar bir erkeğin bir bayandan emin olması için en geçerli şeyler. Bence o şu an rahat takılmak istiyo. Sanıyosan ki oturup sana kırgınlığını düşünüyosa o ayrı. Ama bence gayet iyidir. ılişkileri hep bayanlar düşünür çünkü.

    Bence üstüne gitme. O kendini ne kadar çekiyosa sende o kadar çek. Ayrılma. Sonradan pişman olacağın bişey yapma. Ama aynı şeyi sen ona yaşat. Kafasını karıştır. Bi iyi ol bi kötü. Bi gün çok ara bigün aradığında bile açma. Bak gör nele olacak...
     
  6. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  7. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    Garip..
    Hiç bir sıkıntısı yok mu?
    Ne bileyim,askerlik,aile,iş vs vs..
    ortada hiçbirşey yoksa durum tehlikeli ama bunlardan birtanesi bile varsa normal..
     
  8. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  9. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.840
    Beğenildi:
    1.679
    Ödül Puanları:
    163
    Aranızda devamlı olan bu kavgaların sebepleri çok önemli, çünkü sanırım biraz yıpranmış bir ilişkiniz var. Sevgilinizin de dediği gibi biraz mola verin böylece iki tarafta kafasını dinlesin.
     
  10. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  11. gumushayat

    gumushayat Guest

    ah allahım hep aynı roller kız öyle erkek böyle napcaz bizz haksızlık oluyo ama günahımız neeeeee yazıkkk.
     
  12. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  13. kokoshatun

    kokoshatun Guest

    teşekkürler arkadaşlar o evli kaldı değiştirdim ama olmadı yanlış oldu yani evli değilim. bi süre sonra sevgi tükeniyor alışkanlık haline dönüyor ilişkiler biz 5 sene boyunca alışkanlığa dönse bile sevgiyi yitirmemiştik ama bilmiyorum kız olmakk çok zor çok ince düşünüyoruz kestirip atamıyoruz
     
  14. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  15. siyamarz

    siyamarz gölgem, duruşuma bağlı Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    aralara molalara inanmıyorum, uzaklaşılarak mı sorun çözülür adım atılarak mı. Ha daha az görüşülür en azından öldü mü kaldı mı bilinir , günaydınlaşılır vs. Günlerce aramıyora bir adam ben sevgisinden şüphe ederim. Ya da cok kincidir üzmek istiyordur
     
  16. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  17. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    yaşlarınız kaç?
    okuyo musunuz ikinizde?
    aranızdaki ilişkinin resmiyet boyutu nedir?
     
  18. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : kokoshatun
  19. kokoshatun

    kokoshatun Guest

    20 yaşındayız okuyoruz ciddi bir ilişkimiz var