Herşey Hafif Olabilir Ama Sevmek Ağırdır...

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve HeartLess tarafından 16 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  1. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    "Çağın trendleri ve popüler kültür kulaklara şöyle fısıldıyor; Vakit iyi geçmeli...
    Bu rastgele bir deyim değil. Gençler anlamını gayet iyi biliyor.
    Mutluluk, güven içinde yaşamak, özlemek...
    Hayır bunlar değil !
    Mutluluk arayınca mutsuz oluyorsun çünkü...
    Güven içinde olmayı isteyince sorumluluklar, yükümlülükler peşi sıra geliyor ve altlarında eziliyorsun...
    Ve özlemek...
    Özlemek gündelik hayatın sekteye uğratan bir tür zihin sancısı...
    O zaman en iyisi "iyi vakit geçirmek deniyor.
    Bu yüzden günümüzün bütün "aşka benzer" ilişkileri ağır darbeler alıp sonunda yere seriliyor.
    Çünkü gözü başka bir şey göremeyecek kadar aşık değilse insan
    Sevgilisiyle değil de,
    Arkadaşlarıyla birlikteyken daha "iyi vakit" geçiriyor.
    Arkadaşlıkların atmosferi sevgililerinkinden daha ferah....
    Arkadaşlıklar çok daha eğlenceli, uzun ve kalıcı bir ilişkiden....
    Hatta kimi zaman arkadaşlığın sosyal erotizmi sevgililiğin mızmızlığından çok daha çekici....
    Tek başına aşk bayrağı açmak, sevgili olmanın eşsiz güzellikleri övüp durmak,
    Şarkıları şiirleri yardıma çağırmak bu gündelik gerçeğin üstünü örtemiyor.
    Nasıl oluyor da, "seni seviyorum" lar bir süre sonra ve iç burkucu biçimde "beni boğuyorsun"a dönüşüveriyor?
    Uzun ve acıklı bir hikaye..
    Ama şurasını olsun söylemeliyim;
    Sevmek ağırdır. Uykuları kaçırır, uyanıklığı sarhoşluğa çevirir...
    Oysa modern insan her şey hafif olsun istiyor, sevmek bile !...
    Mümkünse sadece sevilmek istiyor.
    Ancak ayrılık acısı çökünce, terk edilince, özlem ateşiyle yanınca farkediyor ki,
    Seviyormuş...
    Ancak o zaman farkediyor ki, vakit hiç de iyi geçmiyor !...


    alıntı
     
  2. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  3. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    SEVMEK EN GÜZEL DUYGU.....
    SEVMEK AŞKA GÖNLÜNÜ VERMEK.....
    SEVMEK SEVMEK....
    HERKES KALDIRAMAZ SEVMEYİ....DEDİĞİN GİBİ SEVİLMEK DAHA KOLAY GELİR NEDENSE.... AMA SEVEBİLMEK ÇOK AYRI BİŞİ....HERKES GERÇEKTEN ,GÖNÜLDEN, ÖMRÜNÜ VEREREK SEVEMEZ....iyiki seviyorum iyiki seviliyorum.....:1hug:
     
  4. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  5. hxuxlya cancan

    hxuxlya cancan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ŞenizŞenizevet arkadaşlar ikinizede katılıyorum bencede sevmek ağır geliyor bazen sevilmek daha kolay insan sevdiğini kaybedeceğini düşündüğü an anlıyor ki nekadarda çok seviyormuş meğer .içindeki boşlukla başbaşa kalmak çok zor sanki bütün vucudun ağrıyor ve sevdiğin yanında olunca hafifliyorsun.Bu güzel duyguyu herkez hakkıyla yaşasın sevdiğinin değerini versin sen nekedar seviliyorsan sevdiğinde o kadar sevilmek istiyor ama farkadeneyasakkelimeŞeniz
     
  6. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  7. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Sevmek ağırdır. Uykuları kaçırır, uyanıklığı sarhoşluğa çevirir...

    Cok dogru..

    "Her babayigidin haddi degildir sevmek", denilir bizde.
     
  8. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  9. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Sevmek ,sevilmek ayrıcalıktır ...Seviyor gibi gözüken riyakârlar korkutur beni
    Sevmesin,yeter ki dürüstçe sevmediğini söyleyebilsin..Arkadaş,komşu,dost,sevgili farketmez..Herşey sevgili ile ,koca ile bitmiyor....Hayatın içinde bize onca yakın sandıklarımız var.Onların riyaları korkutur beni
    Songülcüğüm güzel bir paylaşımdı sağol tatlım. İçimi boşalttım az,öz
     
  10. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  11. realist

    realist Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2006
    Mesajlar:
    3.088
    Beğenildi:
    75
    Ödül Puanları:
    148
    Klasıik bir şey ama ,SEVMEK EMEK İSTER,BİR DE MANGAL GİBİ YÜREK!.....
     
  12. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  13. nar_03

    nar_03 Guest

    çok güzeldi
    gerçekten çok doğru
    sevmek ne güzel yaaa sevilmekte :asigim:​
     
  14. 4 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  15. kahvegxoxzlxuxm

    kahvegxoxzlxuxm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    BEN HEM SEVİP HEMDE SEVİLMEKTEN YANAYIM.KARŞIMDAKİ BENİ SEVMİŞ BEN ONU SEVMEMİŞİM NEYE YARAR.paylaşım için sağol.
     
  16. 5 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  17. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    evet aslında en güzeli, olması gereken karşılıklı sevmektir ama herkes okadarda şanslı olmuyor maalesef...Şeniz
     
  18. 5 Haziran 2008
    Konu Sahibi : HeartLess
  19. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Sevmek çok güzel bi duygu bence hayatın anlamı.Ama malesef sevmek o kadar basite indirildi ki günümüzde herkes herkesi seviyo ama göstermiyo.Sadece seviyorum demek yetmiyo görmek istiyo insan hissetmek istiyo sevildiğini....