Hic acikmiyorum

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve Luna23 tarafından 25 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  1. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar ben 1 sene önce yaptigim rejimde 2 ay icinde 26 kilo vermistim

    ama cok sagliksiz bi sekilde verdigim icin bazi yan etkileri olmustu (sac dökülmesi gibi)

    rejimi birakmak zorunda kaldim ve birakir birakmaz verdigim kilolarin cogunu geri aldim

    simdi tekrar baslicam ama bu sefer biraz daha saglikli yapmayi düsünüyorum


    benim derdim ve size sormak istedigim...

    ben hic ama hic acikmiyorum yani günlerce yemek yemesem umrumda olmaz (gecen sene yaptigim rejimde ne kadar dayanabilirim diye bi deneme yapmistim tam 9 gün hic bise yemedim ve hala aclik duygusu yoktu ama tansiyonuma bakinca düstügünü farkettim ve öyle yemek yemistim)

    ama genelde evde oturan biriyim cünkü isten 5 de cikiyorum eve anca 6 da geliyorum ve canim biseler yemek istiyo

    yani tv bakarken pc basindayken falan yemek istiyorum acikmadigim halde

    sizce canim yemek istediginde ne yemeliyim?

    cok az kalorili yiyebilcem biseler varsa lütfen söyleyin doyurucu olmasida gerekmiyo sirf canim skldkca yiicem yani :roflol:


    not: ben daha cok kilo aldirmicak seyleri ögrenmek istiyorum cünkü sirf 3-4 kilo fazlam var onuda cok cabuk verebilirim
     
    Son düzenleme: 26 Aralık 2008
  2. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  3. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    şaka gibi dokuz gün birşey yemeden nasıl yaşanırki ciddimisiniz madem öyle nerde kalorisi az yiyecek var onları tüketin
     
  4. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  5. Elis

    Elis Guest

    diyet krakerler var canim,onlardan yiyebilirsin,,,,,,,,,cayin yanina cok guzel gidiyolar valla,,,
    9 gun ac kalmana sastim,beyin kanamasindan gider insan,yapma bidaha boyle seyler,bikac kilo icin degermi,hayatinla oynamaya..............:1no2:

    hadi sana kolay gelsin canima.s.
     
  6. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  7. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet saka gibi ama gercekten hic bise yememistim

    ama bol bol süt kahve falan iciyodum oda tok tutuyodu sanirim

    9. gün tansiyonumu ölctüm 90 larda falandi bende abartmim artik demistim :)

    bu rejimi yaparken tek yedigim sey corbaydi corba disinda hic bise yemiyodum saclarim dökülmeye baslinca doktora gittim doktorda son zamanlarda bi rahatsizligin falan varmiydi dedi bende rejim yaptigimi söyledim

    sirf corba ictigimi duyunca oda baya kizmisti hemen birakman gerek yoksa vericem ilacta bi ise yaramaz saclarin dökülmeye devam eder demisti

    cok fazla dökülmüstü saclarimin yarisindan cogu gitti diyebilirim ama Allahtan saclarim cok gürdü ve o yüzden fazla belli olmuyo :1no2:
     
  8. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  9. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hmm anladim canim denerim :)

    peki yemek olarak ne yiyebilirim kalorisi az olan?

    kime sorsam sebze hasla ye falan diyolar ama haslanmis sebzenin hic tadi yok hosuma gitmiyo :KK43:

    sebze haslinca üstüne kasar peyniride atiyorum ve malum peynirde cok kalori var :1rolleyes:

    baska bise önerebilirmisiniz?
     
  10. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  11. Elis

    Elis Guest

    mesela salata yap kendine guzelim,bol yesillikli ,azicik tuz ve 1 cay kasigi sivi yagdan hic bise olmaz.,bide limon ,oooh benim canim istedi valla,,,,,,,yaninada 2 yada3 kraker,,hem gunluk vitaminini alirsin,hem doyurucu ,hem leziz hemde kalorisiz.........sebze haslamayida ,tuz yerine,baska baharatlarla tatlandirip da yiyebilirsin......bi dene guzel oluyo....a.s.
     
  12. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  13. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet salatayi bende cok seviyorum a.s

    sebzeye biraz peynir atsam nasi olur ki ya cok mu kalorisi var?

    yada az kalorili bi peynir cesiti biliyomusunuz :uhm:

    mozarella nasi mesela?
     
  14. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  15. Luna23

    Luna23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.591
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bide kizlar gercekten bi müddet bise yemedikten sonra biseler yiince karni agriyo insanin

    ben 2-3 gün bise yemezdim sonra bi misafirlige gidince ayip olur diye yiyodum ama karnim cok agrirdi

    migde kücülüyo sanirim yemiye yemiye :1no2:
     
  16. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  17. serince84

    serince84 sude'm,şevval'im Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    492
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim bence kendine belli saatler ayarla günde 3 öğün olarak ve sebze yemekleri ye bence sadece haşlanmış sebzeyle olmaz agzının tadıda gider lezzet alarak ye ve miktar belirle mesela kabak yemegi yep kendine 1 sogan dogra 1 kaşık yağ koy kavurmak için 1 kaşıkta salça ama aklında olsun asla yemeklerin sularını yeme kalorileri yemeklerin sularında
    kabak,kereviz,taze fasülye ,ıspanak yap kendine 1 kaşık yağ ile kapuska yap ye hem lahana çok yağ eritiyo günde en azda 2 öğün meyve ye bence heleki yeşil elma kabuklarınla çok zayılatır hemde besin degerleri vitaminleri çok yüksek yemek saatlerin arası 4 saat olsun ana yemekten 2 saat sonra 1 elma 1 portakal 1 kivi sadece 1 tane meyve tüket ve 1 çeşit olsun yogurt tüket 1 kase ıstersen ayran yap iç yemeklerden sonra değil önce ye salatayı daha çabuk doyarsın tabi sen açıkmadıgını söylemişsin ve sabah tercih etmen en iyisi 2 dilim ekmek tüketki kas kaybın olmasın valla canım aklıma gelen bildiğim ve uyguladıklarımı yazdım inşallah gereksiz ve fazla olmamıştır
    sevgile kal
     
  18. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Luna23
  19. Elis

    Elis Guest

    a.s. kilo vermek istiyosan canim,yagsiz peynir bulacam diye bosuna zaman kaybetme,biseylerden fedakarlik etmek lazim,,,kilo vermek icin...her ogunde peyniri bosver sen,hic yeme demiyorum ara sira ye ama cok az ye ...tadimlik......a.s.