Hiç adet görmemiş olanlar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve biricikbusecik tarafından 8 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    8 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  1. biricikbusecik

    biricikbusecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar nette dağınık olarak görüyorum,buluşma yeri yok, bizde burada buluşalım, sık sık bakıcam buraya,bakalım cevap veren olacakmıbenneyaptımki
     
  2. 8 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  3. biricikbusecik

    biricikbusecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben sık sık bakıcam buraya, bir ayda olsa 2 ay 3 ay sonrada olsa bakıcam hep
     
  4. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  5. liligum

    liligum liligum Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    76
    slm bırıcık busecık
    hiç adet gormemış olanlar dıye başlık açmışsın
    adet goremıyormusun yoksa
     
  6. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  7. biricikbusecik

    biricikbusecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet ne yazıkki olamıyorum rahimim yokmuş, bende benim gibilerle burada buluşmak ve derdimizi paylaşmak istedim,
     
  8. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  9. deryacam

    deryacam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    aaaaaaaa; nasıııııııııı yaniiiiiiiiiiiiiiiiii? gerçekten çok ilginç! biraz daha detaylı bilgi verebilirmisin biricik? gerçekten çok merak ettim. tedavisi falan yokmuymuş peki? sebebi ne olabilir ki? doğuştan mı? genetik mi? hormonal bozuklukmu? kafam karıştı güzelim ya. çok çok geçmiş olsun.
     
  10. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  11. BuzlarUlkesi

    BuzlarUlkesi aşkım oğlum ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    7.303
    Beğenildi:
    345
    Ödül Puanları:
    188
    ilk defa böyle birsey duyuyorum peki hicbir sey yapilamiyor mu?
    yani sizi üzmek istemem ama bebegniz olmayacak mi yani kusura bakmayin üzmek adina demedim.arastirdiniz mi peki sebepleri nelermis ve yapilacak birsey olup olmadigini
     
  12. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  13. biricikbusecik

    biricikbusecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hayır ne yazıkki tedavisi yok
     
  14. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  15. YESIMMM24

    YESIMMM24 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Olsun canim uzulme bir rahimmi cocuk yaratiyor yaratan allah tir hic belli olmaz allah isterse neler olur hemde tup bebek falan biseyler dusunursun bol bol dua et ben inaniyorum allah isterse hersey olur
     
  16. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  17. liligum

    liligum liligum Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    76
    sanırım rahım olmadan tup bebekte olamaz bebeğin sonuçta bıryere tutunması lazım.bırıcık allatan geldı canım ne denebılırkı...allah başka hastalık dert vermesın canım.herkesın bır derdı bır sorunu var işte canım.bende ıkı seneleık evlıyım pcoluyum bebeğim olmuyor.ama rabbım ne yazmışsa o olur ne dıyebılırızkı....
     
  18. 9 Eylül 2008
    Konu Sahibi : biricikbusecik
  19. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Aaaa bi yaşıma daha girdim.. gerçkten nasıl yani ciddi ciddi rahim yokmu sende canım rahim oluşmasa bile tüp bebekte yapamassın rahim taşıyamaz kaldıramaz zaten.