hileli ürünler için ,yardım

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve Etipuf tarafından 23 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Etipuf
  1. Etipuf

    Etipuf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar yardmınıza ihtiyacım var.:çok üzgünüm:

    bundan 20 gün önce şehirdışındaki bir matbaya online kartvizit ve makbuzlar yaptırmak için görüştüm.ödemesini de yaptım ama bugun gelen ürünleri görünce deliye döndüm.okadar kalitesiz ki.kartların biri açık ton biri koyu ,yazıların boyası akmış resimlerin kenarları kesik kesik.makbuzlara kapak bile yapmamışlar hatta iltler ikiye arılmışlar bile ,perforej demişlerdi o bile yok.

    telefon açtım ama o yok bu yok deyip geçiştirdiler arıcaklarmış arayan soran yok.napabilirim bu ürünler hakkında sizlerden fikir ve yardım bekliyorum bu konuda? :çok üzgünüm:
     
  2. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Etipuf
  3. gxuxlcee

    gxuxlcee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    524
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba...öncelikle bulunduğunuz ile bağlı ilçe kaymakamlığından tüketici haklarını koruma derneğinin adresini alın veya 175 alo tüketici hattı-Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketici Bilgilendirme Hattı: 0800 314 8014 numaralı telefonları arayarak bilgi alabilirsiniz.durmunuzu bir dilekçe ile belirterek(elinizde karşı tarafa yapmış olduğunuz ödemeyi gösteren bir belge veya fiş ile)söz konusu tüketici haklarını koruma derneğine başvurabilirsiniz onlar sizi yönlendireceklerdir.
     
  4. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Etipuf
  5. Etipuf

    Etipuf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için .dediklerinizi uygulucağım çok saolun a.s.