hint kınası nasıl çıkar?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve melancoliaa tarafından 13 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    13 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melancoliaa
  1. melancoliaa

    melancoliaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar merhaba
    ben yeni üye oldum ve bir sorunum var.2ay önce siyah hint kınası sürdüm çok pişmanım.saçlarım çok katı oldu ve çok dökülüyor.araştırdım ama bu konu hakkında bişiyler yazmıyor.acaba nasıl çıkarabilirim
  2. 13 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melancoliaa
  3. chatLq_

    chatLq_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    aynışeyi bendeyaptım hatta 1yıldır kına kullanıyorum ama bi sorunla karşılaşmadım sana yaramadı herelde neyse kınayı saçtan çıkarmk imkansızgibi bişi ben kimyasal açıcılar bilekullandım saçımı yıpratmaktan başka işe yaramıyo uzadıkça kesicen tekçare bu ben kıyamadım ama sana kalmışbişi amaçokzor yanihele doğalyolla akıtmak imkansız diebilirm üzgnm .
  4. 13 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melancoliaa
  5. mn54

    mn54 Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    cnm üzgünüm ama hint kınasını çıkaran bişiy yok.bende 4 yıl önce kızıl hint kınası yapmıştım.aynı gün kuaföre gitmiştim kadın beni nerdeyse dövcekti. niye yaptın,saç döker falan die.bende saç dökülmesi için tedavi görmüştüm o zamanlar çok korkmuştum ama bende dökülme olmadı.banada kuaförüm hint kınası hiç bişiyle çıkmaz normal kına akar hint kınası akmaz artık uzadıkça kestir kurtul üstüne boyada tutmaz dedi falan baya bi kızmıştı....bende öle yaptım 1 yıl hiç ugraşmadım.sonra boyadım falan...uzun bi süre kendi haline bırak bence cnm...
  6. 13 Aralık 2008
    Konu Sahibi : melancoliaa
  7. melancoliaa

    melancoliaa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ya uff ya saçım çok katı oldu ayrıca çok kötü duruyo fön çeksem bile .ya kıyamam ben saçlarıma zaten hızlıda uzamıyo senağlama
  8. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  9. karamelim

    karamelim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    lorielle açıolar benimkini öyle yaptılar bide hint kınasımı asla boya yaparım daha ii
  10. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  11. karamelim kac ay durdu saclarinda kina yoksa hemenmi actirdin saclarini yandimi saclarin
  12. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  13. Emel_28

    Emel_28 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At


    sactan cikarmi onu bilmiyorum ama teninize yaptiniz kinayi sigara külüyle ve kolonyala karistirip cikara bilirsiniz bol sans.... fisfisfis
  14. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  15. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    saçından çıkarman imkansız arkadaşım, çünkü saçına tam olarak yapışmış durumda kına, yani kınanın işleyiş mantığı bu, saç telini kaplayarak renk veriyor. dökülme ve kuruluk problemin için bakım yapmanı önericem sana. yağ bakımları kuruluk için iyi gelir. dökülme için de ısırgan çok iyidir, yalnız ısırgan saçını iyice sertleştirebilir,öyle bişey olursa biraz beklettikten sonra durulayarak ya da sadece diplere uygulayarak kullanabilirsin.
  16. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  17. orchidea

    orchidea Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.414
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    maalesef çıkmıyo. benim arkadaşım da hint kınasıyla boyadı ve uzamasını beklemek zrunda kaldı...
  18. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melancoliaa
  19. kızlar aynı şey şuan başımda üniye başlıcam ve moralim çok ktü saçlarımı orielle açtım üstne koyu kumral boyadım ve grmedi boya alacalı alacalı oldum resmen hemen siah hint kınası aldırdım kardeşime yaptrdım aralarda turuncular var falan ama kapkara saçım :KK43: tekrar orielle açıp üstne çikolota kahve yapmayı düşüyorum nolurrr bana yardım edin
Benzer Konular: hint kınası
Forum Başlık Tarih
Saç Rengi ve Saç Boyama hint kınası 26 Nisan 2014
Saç Rengi ve Saç Boyama Kim demiş siyah hint kınası açılmıyor diye 21 Ekim 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama siyah hint kınasından kurtuldum sonunda 14 Ağustos 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama hint kınası mı saç boyası mı daha iyi ? 24 Nisan 2013
Saç Rengi ve Saç Boyama siyah hint kınası yaptığım saçlarımı hiç yıpratmadan açtırdııım arkadaşlar..(resimli) 9 Kasım 2012