Hint Kınası Kullanan Var Mı?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve EU1 tarafından 5 Kasım 2006 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    kızlar aranızda hint kınası kullanan varmı?ben kullanıyorum saçıma çok iyi geliyor ama zararı çokmuş diyenler var bilgisi olan varmı bu konuda?
     
  2. 5 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  3. young

    young Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2006
    Mesajlar:
    170
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet ben bir keresinde sürmüştüm sacımaa kahverengi aldım simsiyah yaptıı sacımı hosumaa gitti güzel oldu ama çokk dökmeye basladıı evet zararlıymısss bencee hiçç kıymaa saclarınaa deride gözenekleri filan tıkıyormusss
     
  4. 5 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  5. kardelenes

    kardelenes Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aslında kına boyadan daha ıyı ama hınt kınasının normal kınaya gore zararları var alerjı yapabılır ve sacı dokebılır gercı memnun kalanlarda var ıyı dusunmen lazım
     
  6. 5 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  7. kardelenes

    kardelenes Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kınayı yazmısken kızlar kızıl boya ısteyıpte akıyo dıye boyatmayanlar ıcın arastırdım buldum.ben kızılı cok ıstedıgım ıcın bı sıtede okumustum.badem yağı, zeytinyağı, bephantene, yumurta sarısı katılmış bir kına sacı besleyıp parlaklık saglıyomus.kına yapılırken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta rengi koyultmak için yeterli miktar rastık ya da çay konulduğuna emin olmakmıs.kızıl olacam derken turuncu olabılırmısız:1yes2: ayrıca en az 5-6 saat bekletilmesi gerekirmıs.son olarak kınanın ustune boya tutmuyo arkadaslar bunuda unutmayalım.sevgıler
     
  8. 5 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  9. yaren_76

    yaren_76 mareşal Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.061
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    kardelenes doğru söylüyosun arkadaşım,ben çaya ilave ceviz yaprağıda kaynatıp suyuyla yoğurmuştum,ama sadece yumurta koymadım,saçı inanılmaz besleyip parlak yapıyor kötü tarafı bir müddet giysi yakası havlular ve yastıklar kına oluyor,
     
  10. 20 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  11. taçsxixz prenses

    taçsxixz prenses Bir DiLeK TutTuMmm (: Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2006
    Mesajlar:
    6.579
    Beğenildi:
    13
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    evet ben kullandım bir defa çok işe yaradı valla simsiyah oldu saçlarım ve besledi ama ben içine kına taşınıda ekledim mükemmel oldu ama simsiyah oluyor kına taşı olunca bilginize
     
  12. 20 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  13. Gxuxnexsx

    Gxuxnexsx Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    11 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hiç kına kullanmadım ama bugüne kadar duyduklarıma göre..
    kınalı saçın üzerine kına renginden daha açık renk saç boyası süremiyormuşsunuz....yoksa yakıyormuş....

    yani kınanın verdiği renkten sonra o renkten daha açığını uygulama şansınız hiç yok...olan saçlarınıza olur..
     
  14. 20 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  15. mucizem

    mucizem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    370
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben sürekli kızıl hint kınası kullanıyorum.çok iyi geliyo saçlarıma canlılık verdi valla hiç zararını görmedim.tam da istediğim rengi veriyo.ayrıca parlak da gösteriyo.denemekte fayda var diyenim ben.
     
  16. 21 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  17. mesure

    mesure Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir zamanlar bende kullandım saçıma yaptığım ilk işlem zaten hint kınasıyla boyamaktı herşeyden önce kına boya kadar zararlı değil ama şöyle bir gerçekte var kına yapılan saça boya işlemi biraz yaptırılır çünkü bayağa yoğun bir koyuluk veriyor aynı zamanda kına çok yoğun bir madde olduğu için saç derisini gözenekleri tıkıyor belkide saçın dökülmesinin sebebi gözeneklerin tıkanmasındandır ama herne olursa olsun insanlar saçınızın parlaklığına ve sağlıklı görüntüsüne imreniyorlar.
     
  18. 21 Kasım 2006
    Konu Sahibi : EU1
  19. areen

    areen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    871
    Beğenildi:
    37
    Beğendikleri:
    67
    Ödül Puanları:
    28
    hint kınası saç döküyor arkadaşlar