Hint Kınasıyla Geçici Dövme

Konusu 'Geçici Dövme, Hint Kınası' forumundadır ve Ur$uLa tarafından 14 Mart 2008 başlatılmıştır.

    14 Mart 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  1. Ur$uLa

    Ur$uLa Guest

    İnternette geziyordum ve bi yazıya çarptı gözüm..Hint kınasıyla ilgiliydi..Çok basit bi tarifi var..Aynı tattoo yapıyomuş gibi dövme yapabiliyosunuz..İstediğiniz şekiller hemde. Hiçde zor değil :) ben uygulayacağım vaktim olursa..Belki hoşunuza gider diye düşündüm, paylaşmak istedim..İşte tarif ve dövmenin yapılışı ;



    Hint kınası
    Oksijen suyu
    Koltuk altı stick
    Aydınger kağıdı
    Dövme deseni
    Stabilo Kalem
    Kürdan

    Not : Bir çoğunu kırtasiyelerden temin edebilirsiniz.

    Dövme deseni bulunur, aydınger kağıdı desenin üzerine konulur ve çizgiler stabilo kalem ile aynen aydınger kağıdına kopyalanır. Aydınger kağıdımız hazır.
    Bir çay tabağına 1 2 çay kaşığı hint kınası koyulur ve üzerine, biraz oksijenli su koyulur. Kıvamın koyu olmasına dikkat edilmelidir. Kıvam gayet koyu ve az susuz olmalıdır. Karışımı da hazırladık.

    Şimdi tattoo yu yapacağımız yere sticker sürülür, ve aydınger kağıdı üzerine yapıştırılır. Desen kola çiktiktan sonra, kürdan yardımıyla karışım desenin üstünden geçilir. Bu işlem bittikten sonra 2 3 saat dövmenin kuruması beklenilir, kuruduktan sonra su ile yıkanır ( kazımanıza gerek yok hafifce yıkayın) Ve işte dövmeniz hazır. Hadi yapın bakalım.
     
  2. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  3. deruş

    deruş Guest

    bide kına taşı denen bi olay var onuda ekliyorlar ya... cok iyi hatırlıyorum.. yazlık mekanlarda yapaılırken gördüm.. oksijenli su kına ve kına taşı 3ü karıştırılıyor...
     
  4. 3 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  5. HAMBOSPARA

    HAMBOSPARA gülümse Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    921
    Beğenildi:
    189
    Ödül Puanları:
    123
    ewet kına taşıda koyuyolar .. benimkuzen de bana yapmıştı ..güzel oluyo kızlar valla .. ama cabuk cıkıyoo
     
  6. 3 Nisan 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  7. SataN!c Vamp!Re

    SataN!c Vamp!Re Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    alman taşı olmasın o :S
    ben yapıyorumda dövme :KK66:
     
  8. 23 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  9. falanist

    falanist Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.813
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar, ben dün yaptırdım ama yapan kişi istediğim şeyin dışına çıktı ve toparlamak için kafasına göre bir şeyler yaptı, 2-3 haftayı beklemeden bunu çıkarmak için bir yöntem biliyor musunuz yardım edinn??
     
  10. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  11. apne

    apne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Güneş kremiyle silebilirsin,tamamen yoketmesede bayaa azaltıyor
     
  12. 24 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  13. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ben dovmecıde yaptırmıstım bel kısmıma yazın bıkınıyle harıka duruyo evde yapmak bıraz zor olur herhalde dıkkat lazım
     
  14. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  15. civcivim

    civcivim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    815
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende çok seviyorum dövme ama geçicilerde hemen çıkmaya başlıyo kendimi çocuk gibi hissediyorum üç beş gün sonra kir gibi oluyor hadi kazı babam kazı.6 aylık dövmeler varmış ama izmirde yapan birini bulamadım.
     
  16. 30 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  17. OVERnight

    OVERnight Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    582
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    ben daha önce dövmecide çalştım tam tarif verilmez aslında ama:)
    istiyosanız inceliğini söyleyim size:)
     
  18. 30 Haziran 2008
    Konu Sahibi : Ur$uLa
  19. Blair Witch

    Blair Witch DurdurunDünyayıİnecekVar! Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    812
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    bende uzun suredır hınt kınası ıle dovme yapıyorum..arkadaslarıma ve kendıme cok hos duruyo gercekten. ben desenı dovme yapmak ıstedıgım yere cızerek yapıyorum...mesela ayak bılegıme kelebek desenı cızıyorum etek altında cok hos duruyo.hem gusulu gecırmeme gıbı bır durumda yok..:)tabı bırazda yetenek gerekıyo...