Hisarmı Kormaz mi yardim lütfen bakın :(

Konusu 'Mutfak Araç ve Gereçleri' forumundadır ve per.vin tarafından 15 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  1. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar ceyiz düzmeye başlıyorum hayırlısıyla hiç bişeyim yoktu şimdi hepsini bir alıcaz nasipse hayırlısıyla. internetten çok aaştırıyorum hatta hergün bakıyorum desem yeridir. annem rüyalarına gircek artık diyor :) :KK1: Arkadaşlar teyzem hediye olarak kütahyanın yemek takımını almıs ama sadece yemek takımı çatal bıçak kahvaltı falan yok. ee ben karaca yada hisardan set almayı düşünüyordum hepsi içinde ama şimdi yemek takımım alınınca diğer 2sini almam lazım set olmıcak yani. yada set alıp teyzemin aldığını günlükmü kullansam diyorum oda çok abartı yaa günlük okadar dimi. CADIARZU sadece hisarın çatal bıçakla tencere takımını alsam. set bozulunca daha pahalı oluyo die düşünüyodum dün çeyizciye gittik alakası yok öyle diyolar ama yine aynı fiyata geliyo dedi. ama hisarda biraz pahalı korkmazdada beğendiğim ürünler var ne yapsam sizce? ikisinde resimini koyayım ve fiyatlarını yazayım tecrübeli arkadaşlardn cevp bekliyorum. :sm_confused:

    [​IMG]
    Hisarın beğendiğim 5 parça 450 tl olan tencere takımı.

    [​IMG]
    Korkmazın beğendiğim 5 parça 200 tl olan tencere takımı.

    SİZCE NE YAPMALIYIM KORKMAZMI ALAYIM HİSARMI HİSAR Bİ ÖMÜR GİDERMİ OYKSA İLERDE DEĞİŞTİRİLİYOMU ONDAN KORKMAZMI ALAYIM BİRAZDAN ÇATAL KAŞIĞIDA EKLİCEM HİSARIN YİNE UÇUK NAPATIM SİZCEfisfisfis
     
  2. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  3. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    BıRDE ARAKDAŞLAR BıŞEY MERAK EDıYORUM Bı TENCERE TAKIMI ALINDIMI YETMıYOMU BıDE GÜNLÜKMÜ LAZIM OLUYO YOKSA O ALDIKLARINIZI HEPSıNE KULLANIYOMUSUZ BıDE KORKMAZDA ŞUNU BEĞENDM ÇOK ŞıRıN BUDA GÜNLÜKMÜ ALAYIM.

    [​IMG]
    240 TL 4PARÇA TAVA YOK. AMA ÇOK ŞıRıN FRANSIZ TAKIMLARA BENZıYO :KK1:

    YADA 2SıNıDE KORKMAZ ALIP 440 TL YE HEM MıSAFıR HEM GÜNLÜK HALLETSEM Mı ARAKDAŞLAR
     
  4. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  5. arzutr

    arzutr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    cnm 3 gün önce nerdeydin sen.. bu gösterdiklerini % 50 indirimden alabilirdin . neyse canın sağolsun.


    günlük yada misafirlik diye ayr ayrı tencereye ihtiyacın yok. 2 takımın olmalı. biriçelik biri teflon. günlük için bazı parçalar sana büyük gelebilri. onuda tek bir küçük tencere alarak telafi edersin. yada en büyüğü çorba tenceresi ölçüsünde olan küçük setlerden alablirsin.

    marka tercihine gelince. hisar malının her daim arkasında. yıllar sonra bile malını götürdüğünde gerekli parlatma onaım gibi işlerini yapıp ilk günkü gibi geri veriyor. korkmazında kalitesinde şüphe edilemez tabi. tencerelerde korkmaz çok başarılı. tercih edebilirsin.


    2 takım çatal kaşık alman lazım. biri günlük biri misafirlik. misafir için aryıldız yada hisar tercih et. bir kere alacaksın. günlük içinde korkmazı tercih edebilirsin. yada bievin takımıda çok kibar.
     
  6. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  7. anarchitect

    anarchitect Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    128
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    tencerede marka olarak hisar derim ben.tencere kulplarını hep metal beğenmişsin yakmaz diyorlar ama yüksek ısıyla karşılaşınca hepsi az da olsa ısınıyor.bir takım 5 li çelik tencere(kalabalık için iyi büyük tencereleri de oluyor içinde)1 takım 3lü çelik tencere(bu da günlük 2-3 kişilik yemekler için ideal boyları içeriyor)
    karacaya gelince alma derim.biçok kişi memnun değil.
    çatal kaşık takımı deyince ilk aklıma gelen jumbo.sonra hisar,aryıldıuz diye gidiyor bence.maddi durumuna göre tercih edebilirsin bence bunları.korkmaza gelince onun hakkında da pek iyi şeyler duymadım.en iyisi ya hisar al ya da aryıldız bence:)

    şimdiden kolay gelsin sana canım:)
     
  8. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  9. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    saolun arakdaşlar çok teşekkürler bide çatal bıçağı ekliyim onlarada bakın jumbo ar yildiz demişsiniz onlara hiç bakmamıştım hemen bakayım kaydirigubbakcemile2
     
  10. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  11. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet baktım kızlar ama jumbo baya pahalı 1000 tl aşşağı hiç yok ar yıldız çok güzelmiş ve bi evdekilerde şimdi kafam iyice karaştı ben beğendiğim çatal bıçağda koyayyım bide ona bakın yaa
     
  12. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  13. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]
    sizce bu çatal biçak takımı hepsi dahil (89) parça 1.500 tl edermi biraz fazla değilmi ama bi yandanda çok farklı dimi taşlı falan :) :KK1: üstelik siyah benim tarzım.

    [​IMG]
    bi diğer resmi

    yada sade şık ve ucuz korkmaz mı? 89 parça 300tl
    [​IMG]
     
  14. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  15. per.vin

    per.vin al.pervin Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ya parasından değil aslında yani bi yandan öylede acaba sonra değiştrmek stiyomu insan yıllar sonra diyorum o yuzden uygun bişemi alayım diyorummm
     
  16. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  17. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    Benim herşey Hisar,çok da memnunum
    Çatal bıçak takımını günlük kullanmıyorum,günlük için ayrı aldım.
    ayrıca tencere seti fazla bile geliyor bana..
     
  18. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : per.vin
  19. 4asecond

    4asecond Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Canım bende başta her şeyi Hisar almak istedim, fakat çalıştığım ve her şeyi kendim ödediğim için zaman içinde ne kadar çok alınacak şey olduğunu görünce bundan vaz geçmek zorunda kaldım. Yani neticede herkes ayağını yorganına uzatıyor. Ayrıca açıkcası ben Hisarda hoşuma giden bir çatal kaşık bulamadım. Tencere takımım Hisar (Domino), anartitect'in yazdığı gibi ısınma sorunu sebebi ile plastik saplı tercih ettim. 5 parçayı Internetten 345 TL ye aldım. Ayrıca Tefalin Teflon setini aldım (yine 5 parça, Internetten 280 TL). Çatal kaşık ise günlük de misafirlik de Korkmaz aldım (Günlük Riva, Misafirlik Shadow). Aryıldız, Hisar, Jumbo hepsine baktım ama tasarım olarak en çok bunları beğendim. Ayrıca (henüz kullanmak nasip olmuş olmasa bile) bence Korkmaz gayet kaliteli. Benim bildiğim kullananlar çok memnun (tenceresinden de). Senin de dediğin gibi, bence insan bir zaman sonra sıkılacaktır. Bu ihtimale karşı o kadar yatırım yapıp sıkıntı çekmek ne kadar mantıklı bilmiyorum.