histeraskopi ve balon uygulaması yardıım!

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve phaselis tarafından 11 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  1. phaselis

    phaselis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    56
    Ödül Puanları:
    113
    Arkadaşlar geçen p.tesi Yücel Karaman'a histeraskopi yaptırdım.rahimde şekil bozukluğu ve yapışıklık vardı,düzeltti ve spiral taktı.bir ay sonra spirali çıkarıp balon uygulaması yapıp tedaviyi sonlandıracakmış.balon uygulaması yapılan arkadaşlar yardım lütfen korkuyorum açıkçası.biraz anlatırsanız sevinirim, acılı bişeymi?
     
  2. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  3. sevgi337

    sevgi337 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    phaselis mrb, aynı tedaviyi yücel beyde ben de gördüm, hiç korkma uzun süren bişey değil, anlık bişey...bana da histeroskopi sonucu rahmin t şeklinde ve yapışık vardı düzelttim demişti,şimdi biz de önümüzdeki ay tekrar tüp bebek deneyeceğiz, senin durumun nedir, yani daha önce kaç kez tüp bebek denediniz,başka merkezlerde denediniz mi?
     
  4. 12 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  5. sevgi337

    sevgi337 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    phaselis özel mesaj yazmışsın ama benim yazdığım mesajlar 50 tane olmadığı için özel mesaj yazamıyomuşum :) gözünü korkutmak istemem biraz ağrı oluyor ama dediğim gibi uzun sürmüyor, ilk önce spirali çıkartıyor, spirali çıkartırken anlık bi sızı oluyo, sonra hemen balonu takıyo , balonun içine sıvı doldurulurken de adet sancısına benzer bi ağrı hissediyosun kasıklarında,bütün işlem 2 yada 3 dakika sürüyo, sonra balonu çıkartıyo, gözünde çok büyütme,kendini rahatlat,normal muayene gibi düşün, sonra kalkıp hemen gidebiliyosun...başka sormak istediğin bişey varsa sorabilirsin, bol şans dilerim şimdiden
     
  6. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  7. phaselis

    phaselis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    56
    Ödül Puanları:
    113
    teşekkür ederim biraz olsun rahatladım sağol.peki histeraskopiden sonra yücel bey 6 hafta kadar kanaman olabilir demişti ama şuan histeraskopi olalı 8 gün oluyor günde bir pet gidiyor bana biraz fazla gibi geldi bu durum, endişeleniyorum. sence normalmidir?sende nasıl olmuştu,balon için gittiğinde kanaman bitmişmiydi? acaba pek dinlenemedim bayram dolayısıyla o yüzdenmi bu kadar kanama oluyor diye kendi kendime düşünüyorum.cevaplarsan çok sevinirim
     
  8. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  9. sevgi337

    sevgi337 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    merak etme kanama normal..bende de olmuştu, ve balona kadar hep az az gelmişti, balondan sonra kesildi, o kanama spiralden ve hormon haplarından dolayı oluyomuş,endişelenmene gerek yok
     
  10. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  11. phaselis

    phaselis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    56
    Ödül Puanları:
    113
    sağol canım teşekkür ederim cevapların için
     
  12. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  13. nurser05

    nurser05 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    histereskopi zor bi işlemmi ağrısı çok oluyormu? HSG ile kıyaslandığında hangisi zor sizce?
     
  14. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  15. dtekin

    dtekin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hepsi kişiden kişiye ağrı eşiğine bağlı olarak değişir ama histereskopide zaten narkoz verildiği için hiçbişey hissetmiyosun, bana sorarsan ilaçlı rahim filmine göre balon olayı daha zordu, oysa herkes hsg nin daha zor olduğunu söylerdi evet o da ağrılı ama balon şişirme olayı kesinlikle daha ağrılı bi işlem bence
    sonuçta kadınsak herşeye katlanacaz işte şöyle ya da böyle Allah hepimize acil şifalar versin diyelim öyle olsun
     
  16. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  17. sevgi337

    sevgi337 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    evet bence de balon uygulaması daha zordu, histerokopide baygın olduğun için hiç bişey hissetmiyosun, rahim filmi de o kadar zor değildi balona göre..
     
  18. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : phaselis
  19. sevgi337

    sevgi337 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    rica ederim :) senin kaçıncı denemen olacak ?