Hollywoodun yükselen yıldızı Jake Gyllenhaal'un Fitnes Reçetesi

Konusu 'Egzersizler' forumundadır ve Cicilikiz tarafından 14 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Cicilikiz
  1. Cicilikiz

    Cicilikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.972
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Jake Gyllenhaal, Prince of Persia: The Sands of Time’da prens rolünü kabul ettiğinde önünde kat etmesi gereken uzun bir yol olduğunu biliyordu. Dublör kullanmak istemeyen Gyllenhaal’a özel olarak hazırlamış fitness programının reçetesini sunmadan önce aktörün eğitmeni Waterson’dan bir- iki ufak tavsiyeye kulak verelim. Eğitmen, yeni başlayanlar için tekrar sayısının yavaş yavaş çoğaltılmasını ve seviyeye göre bir kardiyo çalışması öneriyor.


    - Sabahları, 20 dakikası kumda olmak üzere ayaklara ağırlık bağlayarak bir saatlik koşu. Ardından 10 tekrardan 10′ar set squat (çömelme), şınav, yarım mekik gibi belirli kas gruplarına yönelik direnç egzersizleri.


    -Aktörün eğitmeni her gün bir bölgeye eğilmek gerektiğini; bench press, dead lift (ceset kaldırışı), shoulder press gibi çalışmaların 6-8 tekrar ile 5 set yapılmasının uygun olduğunu söylüyor.


    -Karın kaslarını ortaya çıkarmak için Waterson, orta kısmı değişik açılardan çalıştırarak gün aşırı tekrarları öneriyor. Favorileri ise asılarak bacak kadırma ve pilates topu ile çeşitlenen egzersizler.


    -Her çalışma mutlaka esneme-germe bölümleri içermeli.


    -Gyllenhaal’un beslenme programı ise protein, karbonhidrat ve yağdan (tercihen sıvı yağ) oluşan 6 küçük öğünden ibaret ve tabii ki günde 3 litre su olmazsa olmaz.
     
  2. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Cicilikiz
  3. Serap0691

    Serap0691 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2010
    Mesajlar:
    114
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kaydirigubbakcemile3