hormon bozukluğu..

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve __berna__ tarafından 12 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  1. __berna__

    __berna__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hormon bozukluğu olan kadınlar lazer epilasyonu yaptırsa bile yeniden tüylenme oluyomuş.bu konuda bilgisi olan var mı arkadaşlarrr..
     
  2. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  3. KeLeBeKetkisi

    KeLeBeKetkisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    884
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet yine cikiormuss..hormon bozuklu olanlar lazerr yapilmazmis önce hormon bozuklugu hall ettmen gerekio sonra yarim sene sonra lezere basliyabilirsin
     
  4. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  5. aysepilasyon

    aysepilasyon Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    550
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar hormon tedavisinin mevcut çıkmış olan tüylere bir etkisi yoktur. Lazer için uzmanlık alanım olmaması nedeniyle bir fikir yürütemiyeceğim ama iğneli epilasyon uygulamasında hormon tedavisi ile eş zamanlı olarak epilasyon uygulaması yaptırmanın sakıncası yoktur. Zira hormon tedavisi yeni oluşumları engellemek içindir epilasyon ise cild yüzeyindekilerin yok edilmesi için. saygı ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
     
  6. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  7. sevval888888

    sevval888888 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    264
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben 1 yıl önce lazere başladım 1 ay öncede hormon tedavisine başladım..ama lazerin faydasınıda gördüm yani azalma meydana geldi ..doktora söledim o da tedaviden sonra başla dedi bende başlamıştım bile dedim o da olsun dedi..sen tedavi ile birlikte epilasyonu yürüt
     
  8. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  9. __berna__

    __berna__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende tsh değeri normalden biraz yüksek ve vücudumda normaldışı tüylenme var.bunun nedeninin bu hormonal bozukluk olduğunu düşünüyorum.lazer epilasyon yaptırmayı düşünüyorum ama hormon tedavisi lazımmış.doktorlar da test sonucunda tedaviye gerek görmediler.ne yapsam bilemedim :S
     
  10. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  11. sevval888888

    sevval888888 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    264
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence başka doktora git..benim testesteron hormonum biraz fazla çıktı..yani bende mesela yüzümde ve göğüs aramda falan kıl olmamasına rağmen ilerde bu bozukluk artar diye doktor hormonları kontrol edelim dedi ve ilaç verdi...bence başka bir doktora daha git..bana tedavi gerek demişti gene bir doktor ben kesin cevap olsun diye gene de başka doktora gittim o da aynı şeyi söleyince başladım ilaçlara sonuçta vücuda hormon alıyoruz..dikkat etmek lazım..tanınmış iyi bir doktora git bence
     
  12. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  13. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bende hormon bozuklugu var lazere başlamadan önce özellikle gittim...doktorrr aşırı bi bozukluk yok anca lazerle gider hiç bi ilaç bu varolan tüyleirn dökülmesini saglamaz sadece yeni oluşabilenleri engelleyebilir.tek tavsiyem lazere git demişti..bende öle yapıyorumm..şimdilik memnunum baya...ama bıraktıktan sonra nolur hiç bi fikrim yok:)
     
  14. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  15. Bleudream

    Bleudream Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    426
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar size hangi ilaclari verdiler, bana ginera vermislerdi. 5 aydir kullaniyorum henuz bi degisiklik yok. doktorumda bana tedaviden sonra lazere basla demisti
     
  16. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  17. sevval888888

    sevval888888 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    264
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bana androkur ve yasmin verdi..6 ay kullanıp tekrara tahlil yapılacak .. bu ilaçlar var olan tüyleri dökmüyor sadece çoğalmasını engelliyor..bu yüzdende var olanları halletmek için lazere gidilmesi gerek
     
  18. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : __berna__
  19. __berna__

    __berna__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    canım ben zaten tek bi doktorla emin olamadım başka doktorlara da gösterdim ama diğerleri de hemen hemen aynı şeyleri söylediler.aşırı derecede bi bozukluk olmadığı için onlar da tedaviye gerek görmedi ama ben lazer öncesi emin olamadım işte.bilen birilerine danışayım dedim