huhuuuuu bi bakıverin kızlaaarr

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve tiviti tarafından 4 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  1. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    selam kızlar ben hamile kalmak istiyodumya hani biraz olsun bu düşünceden uzaklaşmak için diyete başlıyorum yarın ve diyet listemde yeşil çay var hani diyorum bu arada hamile kalırsam(inşallah)bu yeşil çayın bi zararı olur mu merak ediyorum bilen varsa yorumlarını bekliyom canlarım benim sizi seviyom ben yaaa...
     
  2. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  3. EU1

    EU1 Guest

    ne diyeti ya yapma diyet falan sende şimdiiii zararı olmazz ama üfff sonra verirsin kiloları banucum ya.ya hamiş kalırsan bünye meselesi çünkü güçlü olmak lazımm
     
  4. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  5. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    anaaa bak şimdi yapmayayımmı diyet bide bişey sorcam benim bugün adetimin 16. günü ve göğüs uçlarım sızlıyo ben bu ay klomen kullanmıştım ondan olur mu acaba yaa....
     
  6. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  7. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    maydanoz ve nanenin zararlı olduğunu duymuştum ama kaynak güvenilir değil söyliyim..ama yeşil çayı bilmiyorum.
    sen bebek düşünüyorsun bende ama yediklerine dikkat et bence diyet yapıcam diye aç kalma sakın.vitaminsiz kalırsın zayıf düşersin, hasta olursun birde bebek düşünüyorsun diye ilaçta içemezsin yinede sen bilirsin..bende senaryo yazdım iki dakikada dikkatli ol..
     
  8. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  9. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    içmeyeyim mi yani bu yeşil çayı ben şimdi ..............
     
  10. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  11. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sen diyeti başka bahara ertele tatlım bende bu ara kilo aldım vermekte istiyorum ama sadece bebek düşündüğüm için diyet yapmıyorum. bebişimiz olsun birlikte yaparız diyeti...
     
  12. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  13. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    varya bende bu akşam markete çıkıp bi sürü şey aldım diyete başlıcam diye bide diyet bölümüne tekılıyorum orada hareketler var onlarıda yapıyodum yapmayayım bari demi o zaman....
     
  14. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  15. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    yapma sadece yürüyüş yapabilirsin..atlama sıplama yapma sakın..bebişin olursa zararı olur annesi...
     
  16. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  17. tiviti

    tiviti GELDİN DÜNYAMIZ OLDUN... Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tamam hadi bakam dinlicem sizi
     
  18. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : tiviti
  19. EU1

    EU1 Guest

    tiwiti canim valla hamile kldigim ay rejim yaptim bilmiyordum cunku ve 1 ayda 7 kilo vermistim.Ogrenince birakmak zorunda kaldim.Rejimin zarari olmazda ilk aydan yesil cayi bilemicem canim.Ama sen yinede dikkatli ol doktora sor.