Huzurlu olmak..

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve sophronie tarafından 6 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  1. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    ben aşırı doyumsuz, istekleri tükenmeyen, genel itibariyle kolay kolay mutlu olmayan bir insanım. en mutlu anımda bile, bir şeylerden mutsuz olma yeteneğine sahibim. küçük şeyleri büyütüp problemmiş gibi kafama takarım. ve öyle basit şeyleri büyütüp huzurumu kaçırırım ki.. anlatsam bi tarafınızla gülersiniz valla..

    bu özelliklerimden kurtulmak istiyorum. küçük şeyleri kafama takıp huzursuz olmak istemiyorum. hayat çok güzel ve ben kıl tüy yün sebeplerden keyfimi kaçırmak istemiyorum.

    küçük şeylerden mutlu olup, sahip olduklarım için şükredip sahip olduklarımla yetinmeliyim..

    bana yardımcı olabilirsiniz umarım. şimdiden teşekkürler.
     
  2. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  3. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende öyleyim yani artık kısmen öyleyim ama bunun vakitle yani boş vakitle çok alakalı olduğunu düşünüyor ve görüyorum. bi meşgale iş olduğunda daha az mutsuz hatta bazen keyifli ve rahatlamış buluyorum kendimi. taşınmam sebebiyle işimden ayrıldım hergün dua ediyorum yenisini bulmak için çünkü biliyorumki bana en iyi gelecek şey bu. bide insanları oldukları gibi kabullenebilsem herşey tozpembe olacak biliyorum ama ben yapamıyorum şahsen.
    inşallah hayatının geri kalanını dilediğin gibi geçirirsin canım Şeniz
     
  4. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  5. birsam

    birsam Guest

    benim de en büyük yeteneğimdir bukaydirigubbakcemile3valla çaresi ne bilmiyorum.ama sanırım arkadaşın dediği gibi boşluktan kaynaklanıyo çoğu.bir uğraş meşgale bulmak lazım.ismekin kurslarına bakıyorum hangisine gitsem die ben.sende bulunduğun yerde böle bi kursaa başlayabilirsin
     
  6. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  7. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    insanları olduğu gibi kabullenememek bende de var bak. dığdının dığdısının hatası, yaşamındaki düzensizlikler vs. benim kafamı kurcalar mesela. düşünürüm de düşünürüm, rahatsız olurum, huzurum kaçar. banane aslında di mi? herkes küçük dünyasında mutlu olsun. ama yok, insanların mükemmel olmasını bekliyorum ben..

    iç huzuru istiyorum yahu sadece. hiç bi şeyi kafama takmamak istiyorum..
     
  8. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  9. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    evet canım kesin boşluktan. malum tatil, boş vakit bol, insan kendini dinleye dinleye dert sahibi oluyor. okullar açılsın bi rahatlarım dicem ama ben genelde buluttan nem kapıp huzurumu kaçırırım, mutsuz olurum.

    ah ne yapsam ne =(
     
  10. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  11. paresssss

    paresssss güvensizim ama umutluyum Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bunları düşünecek kadar vaktin var demekki yine dediğime geliyoruz boş vakit. evet bende mükemmelinsanlar olsun istiyorum ama ben mükmmelmiyim hayır :umursamaz: yinede aldıklarım verdiklerimle aynı değildiye şikayet ediyorum o zamanda verme alma ot gibi yaşa diyorum odaolmuyo. kitap oku resim yp inancına uygun ibadet et yürü koş ama düşünme daha doğrusu düşünmekiçin kendine zaman bırakma :lepi:
     
  12. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  13. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    haklısın canım. şu okullar bi açılsın, değil düşünmeye nefes almaya vaktim kalmıcak.. bugünlerimi arıcam :)

    bu forumda baya oyaladı aslında beni, üye olduğumdan beri daha mutluyum diyebilirim =)
     
  14. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  15. birsam

    birsam Guest

    aklıma hiiiç gelmeyecek şeyler geliyo evdeyim çalışmıyorum tv net var o kadar.sölesem aklıma nelerin geldiğini şaşarsınız.oysa ki hayatımda dışardan bakıldığın da hiç bi sorun yok.yani sorun edecek bişi yok.ama dedim ya ben bi şekilde enn mutlu anlarımda bile mutsuz olabileyi başarabiliyorum:)
     
  16. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  17. sophronie

    sophronie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    917
    Beğenildi:
    172
    Ödül Puanları:
    123
    aynen =) tatile giderim evimi özlerim geri dönerim. evime dönsem şimdi yüzmek vardı diye dertlenirim..

    aslında büyütülcek bi şey yok. kendime hep bunu söylüyorum artık, büyütülcek hiç bi şey yok. sağlığım yerimde, maddi durumumda öyle allaha şükür, istediklerimi elde edebiliyorum.. e daha ne? ne diye kendimi üzüyorum..
     
  18. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  19. sedefonur

    sedefonur panik yok atancaz Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10.137
    Beğenildi:
    1.154
    Ödül Puanları:
    238
    kızlar aynı dert bende de var bu yüzden sevgilimle aram bile bozuldu mafoldumben ''ne desem bir şey buluyorsun kendi kendine paranoya gibi oluyosun ben çok mu kötü biriyim de öyle düşündüğümü sanıyosun''dedi paranoya demesine de kızdım kaydirigubbakcemile okullar açıldı bende bir şey değişmedi sizde durumlar nasıl kızlar a.s.