iç dudaklarından utanan varmı????

Konusu 'Genital Estetik' forumundadır ve mav tarafından 10 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  1. mav

    mav Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaslar benım ıc dudaklarımdan bırıısı daha uzun resmen sarkık duruyo ve bu yuzden kuafore gıdıp bu bolgemı agda yaptırmaya utanıyorum.evlenınce nolcak bılmıyorum.arkadaslarıma bıle boyle bır sorunum oldugunu soylemeye cekınıyorum.operasyon gecırmek fıkrıde uzak ısterım ama uzak.sızler de utanıyormusunuz benım gıbı agdacıdan
     
  2. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  3. purelove00

    purelove00 Cansu Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    tatlım çeşitli egzersizlerle sarkma giderilebiliyo diye biliyorum bi araştır netten falan .. üzülme canım herkeste olabilcek bi sorun utanmana da gerek yok ..
    çok rahatsız ediciyse doktora gitmende fayda var ..
     
  4. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  5. MissA

    MissA Doğum Hikayecisi Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.954
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu herkeste vardır bana da sanki biri daha uzunmuş gibi gelio hafif bi fark var. bende kuaföre gidiyorum utanılcak hiçbişe yok onlar çok alışkınlar. bu çok normal bi durum kafaya takmaya gerek yok emin ololumunekankayizsmile
     
  6. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  7. almor

    almor Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.915
    Beğenildi:
    138
    Ödül Puanları:
    163
    Hiç utanılacak bir şey yok kuzenim kuaför ona gelen müşterilerin 10'undan 8 inin öyle olduğunu söyledi geçen.yerimseniben
     
  8. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  9. fascination

    fascination Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bence utanma çünkü o da bi Allah vergisi yani hem nie utanıosun ki herkeste olan bi sorun ben kaçtane kişi biliorum o şekil ve hiç dert etmiolar emin ol kuaförde oraya bakmıcak bile ve kocana gelince erkek oraya hiç takılmaz bence komplex yapmamalısına.s
     
  10. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  11. mujum

    mujum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.646
    Beğenildi:
    216
    Ödül Puanları:
    153
    utanmanı gerektirecek hiç bişey yok. bu bi sağlık problemi değil

    bunu ameliyatla hallediyolar ama gereklimi gereksiz mi bence buna evlendikten sonra karar ver.

    yani ben
    :kedi: bazı erkeklerin bu durumdan hoşlandığını duydum.
     
  12. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  13. mav

    mav Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    sagolun kızlar moral verdınız
     
  14. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  15. UmuTBahaR

    UmuTBahaR MasaLdan GeLdim =) Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben hiç dikkat etmedim bile :S kuaför işini yapıyor tatlım oranın anatomisini inceleyecek değil ya mantık çek kopar :) kocanda onu bulduğuna şükretsin :)
     
  16. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  17. mav

    mav Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    benım gıbı olan arkadaslarr cok vardır sanırım ben bole olupta operasyon gecırmeyı benım gıbı dusunmeyen bu sekılde kuafre gıden varmı merak edıorum
     
  18. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mav
  19. ohcanimadeysin

    ohcanimadeysin ♥pamugum ve prensesim ♥ Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.900
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    ay hiç kafaya takılacak bişey değil..benimde öyle ve çoğu kişinin de birinin uzun olduğunu duydum..azımsanmayacak kadar fazla kişinin..hiç operasyon geçirmek aklıma gelmedi..eşimde hiç takmaz..onların derdi biri uzun biri kısa olmuyor canım :))))