iddetli kask ars

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve esen55 tarafından 30 Mart 2009 başlatılmıştır.

    30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  1. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar merhabalar. Normalde adet olmadan önceki 1 gün veya adet olacağım gün kasıklarım ağrırdı ama son iki aydır adet olmadan 4-5 gün önce şiddetli kasık ağrım oluyor öyle bir ağrı ki yürüyemiyorum..sizce bu neden kaynaklanır, geçen ay hamileyim sanmıştım ondandır diyordum ağrı ama bu ay da aynı şey şiddetli bi kasık ağrım var. Sizce bu neden kaynaklanır bi de adet tarihlerimi aşağı yazıcam düzenli mi diye bi bakarmısınız lütfennn..:KK43:

    18 ekim, 15 kasım, 13 aralık, 12 ocak, 4 şubat, 6 mart

    Şimdiden teşekkürler
     
  2. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  3. ecek83

    ecek83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    adet tarihlerin normal görünüyo cnm,kasık ağrılarınında adetten kaynaklandığını tahmin ediyorum çünki her zaman olmasada benimde bazen adet öncesinde ayni şekilde ağrı oluyo......
     
  4. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  5. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    peki bu ağrılar fazla erken değilmi . Benim normalde ne zaman adet olmam gerekir bu ay ?
     
  6. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  7. EU3

    EU3 Guest

    bence adet döneminde bir ultrasona git derim eğer yumurtalıklarda iltahap varsa bu da ağrı yapıyor olabilir
     
  8. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  9. ecek83

    ecek83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnm bazen ağrılar daha erkende olabiliyo,yukarıdaki tabloya göre nisan 4veya5 olabilir,ama endişe duyuyorsan bir dr,a görünmende fayda var....
     
  10. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  11. muhtemelen aşırı iltahabınız var. bol su için ama kesinlikle doktora gidin...
     
  12. 30 Mart 2009
    Konu Sahibi : esen55
  13. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    peki bu iltahap gebeliğe engelmidir ?
     
  14. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : esen55
  15. ayscha

    ayscha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şeyy:eek:ben bişey soracaktım..umurtalıklardaki iltihabın en önemli belirtisi nedir acaba?
     
  16. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : esen55
  17. ozlem1009

    ozlem1009 Guest

    benimde adet olmadan 1 hafta önce başloyo kasık ağrılarım iltihabın belirtilerini bilmiyorum canım yaaa