İdeal Vücut Hareketleri

Konusu 'Egzersizler' forumundadır ve gzmklc tarafından 10 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gzmklc
  1. gzmklc

    gzmklc Kararlı.... Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kalçayı sıkılaştır:Pedal çevirme,kalça kaslarının yoğun olarak çalışmasını sağlar.Birçok farklı spora göre basit gibi görünen pedal çevirme sayesinde birkaç ayda mükemmel kalçalara sahip olursun.
    Bikini vücüdu elde et:Haftada 3 gün günde 10 dakika kuralından şaşma.Ancak bu şekilde 30 gün içinde sonuç alırsın.10 çömelme,10 sumo hamlesi(yengeç yürüyüşü gibi),10 şınav yeterli.Bu program bütün vucudu çalıştırır,sıkılaştırmak istediğin her bölge için işe yarar.
    Rutini karıştır:Birçok kişi sürekli aynı egzersiz programını yaptıkça ilerleme kaydetmemeye başlar.Egzersiz rutinini değiştir ki kaslarını daha da zorla.Bazen egzersiz bisikleti,bazen koşu,bazen de boks yap.
    Boks yap: Daha doğrusu bokstan esinlenmiş hareketleri uygula.Bir iskemlede dik otur ve ayaklarını sıkıca yere bas.Ağırlıkları çene altı hizasında tut ve yavaşça ileri doğru yumruklar at.Bu yumrukları en az yüz kez tekrarlarsan kollara ve omuzlara faydası olur.

    Not:SALSA dergisinden alıntıdır.