idrar gebelik testi ile ilgili

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve firuze-1524 tarafından 21 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  1. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    :nazar:kızlar ya size birşey sorucam,idrarda gebelik testi aldım,2-3 kez farklı günlerde yaptım.adet günüm 3 gün geçti,yani bu 3.gün.bugün yaptığımda belli belirsiz 2.çizgi oldu :dance:ama üzerinde 5.dk.dan sonra değerlendirme yapmayın yazıyor,2.çizgi nerdeyse 10-15 dk.sonra yani aradaki bölge iyice kuruyunca çıktı :sm_confused:hala bile çok net değil.kan tesi verdim,çarşamba alıcam,bekleyemedim o zamana kadar,hamilemiyim acaba?geçen ayda böyle oldu,kan testi negatifti ama bu çizgi daha belirgin sanki,ama ancak ışığa tutunca zor belli oluyo,yada ben çok istiyorum ya gözlerim beni yanıltıyo :KK46:
     
  2. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  3. serpilla

    serpilla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kan testlerini neden bu kadar geç veriyolar canım bi bilgin var mı?hamilesin gibi anladım ama yine de sonucu bekle canım..fazla da telaşlanma olur inşallah..
     
  4. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  5. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    sigorta hastanesinde yaptırıyorum,aslında yarın sabah çıkacak,öyle dediler.Eşimin çalıştığı hastaneye gitmiştim,yarın eşim nöbetçi sonuçları o alacak,işe yarın akşam gidecek,bana telefonda söylemez pozitif mi negatif mi diye.zaten hamilelik için gitmemiştim doktora böbreklerim ağrıyor.bir düşük yaptım 3 ay önce.geçen ayda gecikmem vardı,eşime hamileyim galiba demiştim,sonucu alınca çok üzülmüştü,şimdi de ben çok hevesliymiş gibi görünmek istemedim,sonra birde benim için üzülüyo,kafama çok taktığımı söylüyor.
     
  6. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  7. Mine

    Mine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    669
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    beyazcım bende bugun devlet hast. kan testi yaptırdım öğleden sonra aldım neden bu kadar geç veriyorlarmış sordunmu bide bendede ikinci cizgi silik çıktı zaten o cıkıyosa kesin hamilesin diyolardı bende tamam dedim yinede kan testi istedimki netleşsin çok silikte olsa var bence normalde hiç çıkmazdıki
     
  8. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  9. asel06

    asel06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benim günüm 10 günde geçse idrarda çıkmaz kanda bile zor çıkar keşke labaratuvarda yaptırsaydın 1 saatte veriyolar hayırlısı
     
  10. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  11. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    hastanede kanda gebeliği üroloji doktorum istedi,eğer gebelik yoksa röntgen çektireceğim.Geçen ay ben de 3 saat içinde almıştım fakat yeni bir sisteme geçmişler sanırım,benneyaptımkiyarın sabah çıkar dedi.Geç olsunda güç olmasın inşa.s,sonu güzel olsunda ben beklerim:nazar:
     
  12. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  13. gamze-su

    gamze-su Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    CANIM ÜZÜLME HAYIRLISI,AMA BEN BURDA SENİN GİBİ OLUPTA HAMİLE ÇIKANI ÇOK GÖRDÜM STRES YAPMA YETER ,KAN TESTİNİ BEKLE Bİ BAKALIM .....
     
  14. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  15. gamze-su

    gamze-su Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    CANIM STRES YAPMA HERŞEYİN HAYIRLISI AMA BEN BURDA SENİN GİBİ OLUPTA KAN TESTİNDE HAMİLE ÇIKANLARI ÇOK OKUDUM MORALİNİ YÜKSEK TUT......
     
  16. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  17. MY DEAR

    MY DEAR Guest

    arkadaşım bence daha yeni hamilesin onun için silik çıkıyor benim günüm geçmeden çıkar idrarımda adetime 8 gün kala çıktı sabah idrarıyla stres yapma hayırlısı inşallah
     
  18. 21 Nisan 2008
    Konu Sahibi : firuze-1524
  19. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    inş.dediğiniz gibidir :))