Iğne yöntemiyle korunanlar yardım lütfen

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve bizsizegeldikbitlendik tarafından 16 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  1. bizsizegeldikbitlendik

    bizsizegeldikbitlendik Defne'nin anasııııı :)) Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Doğum kontrol iğneleriyle korunan arkadaşlar bilgilerinize ihtiyacım var, Doğum kontrol haplarının stres şişkinlik gibi yan etkilerini gördüm, iğneler hakkında bilgi edinmek istiyorum :
    yan etkileri varmı memnunmusunuz?
    ne kadar zamanda bir iğne yaptırıyosunuz?
    İğneyi nerede yaptırıyosunuz?
    gibi sorulara cevap arıyorum ayrıntılı bilgilerinizi yazarsanız sevinirim.
    Konuyla ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  3. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    canım bugun yaptırdım sonunda ne olacak göreceğiz artık biraz agrıdı iğneden sonra ama
     
  4. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  5. bizsizegeldikbitlendik

    bizsizegeldikbitlendik Defne'nin anasııııı :)) Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    1 aylıkmı yaptrdn cnm, sonuçlarını banada yaz işallah iyi gelir cnm :Saruboceq:
     
  6. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  7. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148


    1 aylık yaptırdım 2,3 önce falan ama biraz agrı yapıyo işte hala ama geçer sen daha yaptırmadınmı
     
  8. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  9. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ama senin galiba cocugun daha yok cocuga kadar vermeden bi sene önce bırakman gerekiyo iğneyi çünki bıraktıktan 6 ile 12 ay arası cocuk olmayabiliyomuş bi süre
     
  10. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  11. bizsizegeldikbitlendik

    bizsizegeldikbitlendik Defne'nin anasııııı :)) Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    :) benim günüm kaçtı :) adetin ilk günlerinde yapılıyormş , adetim 4 gün önce bitti artık gelecek aya yaptırırm belki, ya bide korkuyorm hiç çocuk doğurmadan bu tür koruyucular sonra hamile kalmayı zorlaştırıyormş falan diyorlar, yumurtalıkları kurutuyormş diye duydm sağdan soldan, onun için düşünceliym biraz, seneye çocuk yapmayı düşünüyorm Allah korusun olmazsa dünyam yıkılır çok pişman olurm haplara iğnelere. mafoldumben
     
  12. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  13. eeesss

    eeesss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.529
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    bak canım uzunbi sürecocuk düşünmeseydin iğne ol derdim ama bence iyi düşün eger seneye cocouk istiyosan iğne olmana gerek yok bence kurutuyomu falan bilmiyorum ben ama iğneyi bıraktıktan sonra en az bi 6 ay olmayabiliyomuş cocuk yani cocuk yapmaya karar verince bi sene önceden bırakın diye okudum sende seneye istiyosan hiç başlama bence iğneye eşin korunsun dogumdan sonra iğneni olursun.benim kızım bu buçuk yasında benimde yasım küçük 20 yasındayım dahada cocouk istemediğim için oldum hiçde olmasa sorun değil yani :)delikafadulden
     
  14. 19 Ekim 2009
    Konu Sahibi : bizsizegeldikbitlendik
  15. bizsizegeldikbitlendik

    bizsizegeldikbitlendik Defne'nin anasııııı :)) Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.125
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    yerimseniben hımm öyleyse ben hiç girmiyeym bu işlere eşim kornmaya devam etsn :jeyyar: zaten bi yasmin kullandm 3 ay kadar falan iyyy bütün dengemi bozdu o hap sinir stres yapmıştı, bende çocuk doğrdktan sonra yaptırırım artık:)