İğneli epilasyon lekeleri

Konusu 'İğneli Epilasyon' forumundadır ve constanze tarafından 1 Mart 2009 başlatılmıştır.

    1 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  1. constanze

    constanze Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 3 gün önce yüzüme iğneli epilasyon yaptırdım. önce kırmızıydı şimdiyse kahverengi küçük iğne başı kadar lekeler var.yaptırdığım yer geçici dedi.her sabah akşam madecasol sürüyorum.sizce bunlar gerçekten geçici ve normal mi?
     
  2. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  3. gulçehre

    gulçehre Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    449
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım yaptırdığım zaman
    estetsiyen kırmızı bi ışık tutuyor yüzüme ses çıkaran bi alet kızarıklığını hafifletiyormuş,
    ardından aloevarlı bi jel sürüyor yaptığı yerlere
    ve bittikten sonra ilk 2 gün felan silverdin kullan dedi
    sonrada sık sı bepanten uygula

    ben silverdini her zaman kullanmıyorum ama bepanteni kullanıyorum..
    yüz balgemdekiler 2 günde bayağı hafifliyor yani insanı rahatsız etmiyor
    ama kremlere devam ettikçe düzeliyor
    bir iz kalmaz canım inşaallah sendede

    hemen geçmemesi normal panik yapma

    birde 1 gün byunca suya değdirme
     
  4. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  5. Cilek

    Cilek 03.10.2010 Pro Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.661
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    geçer cnm iğneli 1 haftaya kalmaz
    bende yaptırdım lazerden geçtim iğneliye yüz için
    ama bıyık kısmına bazı yerler yapmıyo iğneli iz kalma riski oluyomuş ilerde
    bıyık da sarı sarı tüyler kaldı
    lazer besler diolar görmez diyolar sarı tüyleri
    e iğnelide sakıncalı
    nolcak şimdi bilmem :KK43:
     
  6. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  7. Empty

    Empty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar yabtırdgınz yere ozellıkle yuz bolgesı ıcın soruorm bepanten krem mı suruosnz yoksa merhemınımı hangısı daha etkılı ve yuz ıcın uygun
     
    Son düzenleme: 21 Mart 2009
  8. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  9. ceylangozlum

    ceylangozlum Guest

    Bende biyiklarimi yaptiriyorum, yaklasik bi ay oldu izler duruyor.. Normalde ben heray iki defa gidiyordum yuzumdeki killar icin, ama biyiklar cok iz oldu, doktorum iki ay sora gel dedi beni gonderdi:nazar: yuzumde iz kalacak diye cok korkuyom. zaten herkes soruyo biyiklarina ne oldu diye, cok kotu duruyo yaasenağlama yurtdisindayim,bepanten bulamam. benim doktorda bana izlerin gecmesi icin krem yok zamana birak dedi.. ama ne kadar zamansenağlamaaynaya bakamiyom yaa:1shok: kislar doktorunuza bi sorun ben ne halt edecem? devam ediyimmi , birakiyimmi?
     
  10. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  11. Cilek

    Cilek 03.10.2010 Pro Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.661
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    walla cnm ben 3 defa bıyık çevresine yaptırdım tamam iz kalmadı ama
    başka lazerciye danışayım dedim ben bıyık kısmına iğneli yapmıyorum ilerde iz kalma riski çok yüksek dedi
    benimde kafam karıştı açıkcası
     
  12. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  13. Aylin06

    Aylin06 Guest

    Ben bıyık kısmına iğneli yaptırdım.Artık hiç çıkmıyor diyebilirim.ığnenin altın uçlu ve ince olması gerekir yalnız.Diğer iğne çeşitleri bende de yara yapmıştı.Bu iğneye dikkat edin arkadaşlar.
     
  14. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : constanze
  15. ceylangozlum

    ceylangozlum Guest

    Valla doktorumun yaptigi igne altin falan degil, bu ayda korkumdan randovumu iptal ettim.. biyiklarimdaki izler gemedi hala.. Ne yapacam ya, biyikli halimde izlerden beter .. kalin ve siyah killar.. Igneli epilasyon yapilan yerlerdeki killar inceldi ama izlerden gorunmuyorki.. Turkiyeden iyi bi doktorun numarasini ozelime yazinda arayayim danisayim kizlar lutfen.. burdaki doktorlar bisey anlamiyor.. simdiden tesekkurler..:çok üzgünüm:
     
  16. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : constanze
  17. whisper34

    whisper34 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    186
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fucidin krem sürün iğneli epilasyondan sonra en iyisi o bende kullanıyorum...
     
  18. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : constanze
  19. ceylangozlum

    ceylangozlum Guest

    bu kremi yurt disinda bulabilirmiyim canim?