İki Kız'ın Forum MuhaßßeTi

Konusu 'Tekrar Konular' forumundadır ve italim tarafından 21 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : italim
  1. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    kız1:ya foruma geldiğimden beri bana asılıyo aslında pekde tipim değil ama bilmiyorum yaa

    kız2:kimmiş kız söyle bakim

    kız1:ya karayılan

    kız2:aaa kız çok karizmatik bi avatarı var hem ilerde mod olcek diyolar walla bence kaçırma kızım nerden bulcan böylesini

    kız1:ya öyle ama baksana geçen konuştuk foruma bile abisinin hesabıyla giriyomuş daha kendi hesabı bile yok yarın öbürgün abisi "kullanmayın benim hesabımı yakında oğlum gelicek almanyadan o kullanıcak" derse naaparız biz yok uzun vadede bişe düşünemem

    kız2: nolcek be kızım buluruz kullanılmayan boş bi hesap kullanırsınız işte benim arkadaşlara sorarım hem

    kız1: ya fatma bu forumda nerden bulcan kullanılmayan hesap Allah aşkına anca admin yakının olcakki yapsın sana bi güzellik yoksa heryer dolu içgüveyside gidemem biliyosun

    kız2: aman kızım sende ne nazlısın yaaa

    kız1: neyse sen beni boşver seninki naptı kazandımı FAYS sınavını? (forum adminlik yerleştirme sınavı)

    kız2: kazandı hiç sorma atama bekliyo şimdi ilk tercihini AŞK&SEVGİ bölümüne yaptı canım romantik aşkım benim torpil aradık ama torpil işlemiyo dediler

    kız1: bencede iyi yapmışsın bak nazifeninki naptı atadılar KORKU bölümüne adam geceleri kalkıp boğazlıyomuş nazifeyi "olamaz bunlar gerçek değil biri bana bunların fake olduğunu söylesiiin" diye bağırıyomuş geçen geldi odaya dert yanıyodu bize "istifada etmiyo öldürcek bi gün beni walla keşke banlasalar geçtim artık modluktan onursal üye olsun ben razıyım"

    kız2:neyse babam geliyo bir iki konu açımde boş boş forumda oturdun dimi diye dellenmesin sende o çocuğu iyi düşün sonunda mod eşi olmak var

    kız1: ayy mod eşimi düşüneyim ben azcık hadi görüşürüz
    paylaşımın için teşekkürler fatma...

    kız2:önemli değil nurcan ne demek görüşürüz
     
  2. 21 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : italim
  3. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çok hoş çok beğendim espirili dille çok güzel ifade edilmiş.daha yazacamda oğlum uyandı
     
  4. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : italim
  5. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    [​IMG]
     
  6. 24 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : italim
  7. talin

    talin Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.253
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.