iki ocua nasl bakacam.?

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve kavuniçi tarafından 25 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  1. kavuniçi

    kavuniçi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    7 aylık kızım var ve ben yeniden hamileyim yaaaa üzülmek istemıorum çünkü kızımı tedaviyle dogurdum daha yaşım 22 :KK43: nasıl altından kalkarım bilmıorum ya spiral taktırırım dıe beklıodum adet olmayı beklıodum ama hep düzensizdi anlamadım yaaaa nasıl olur ya bu kadar kolay nasıl hamile kaldım ben napmalıyım moral verin bana
     
  2. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  3. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Canım yaaa. Üzülmek yerine sevin bence.
    Olumsuz değil olumlu yanlarını düşün.
    Aksini düşünmüyorsan tabi, doğurunca ne güzel ikiz gibi büyüycekler,sen de onlarla beraber.
    Arayı açmamakta da fayda var. Seninki biraz erken olmuş ama boşver, oldu birkere.
    Bak ben ikinci bebeği çok istiyorum ama araları çok olacak... cesaretim hiç kalmadı..
     
  4. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  5. sultan49

    sultan49 ben geldim :) Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.407
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kavuniçi seni tanıyorum jinekoloji bölümünden hatta sohpette etmiştik daha sen ilk çocuğun bile yoktur o zaman canım beni dinlersen yaradanımda bir zaman çok istedik bilirsin yaradanım ikinci meleğinide yollamış çok şükür inş ikisinede çok güzel bakarsın bi kerede kurtulursun işte ne güzel sakın ama sakın üzülme o bebeğinde dünyada kısmeti var
     
  6. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  7. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    canım evet biraz erken olmuş ama üzülme bence ikisininde yaşı baya yakın olacağı için çok zorlanmadan ikisini birden aradan çıkarırsın hem kızın içinde çok iyi birşey bu ben tek çocuğum ve çok üzülüyorum bu konuda sevinmelisin yani çevremde var senin durumunda olan o kadarda çok zorlanmıyorlar merak etme
     
  8. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  9. pelhin

    pelhin Guest

    gecmıs olsun ayrıca buyuk kolay gelsın derım arkadasım ama zor
     
  10. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  11. umutla

    umutla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba inanırmısın arkadaşım bende senin gibi şokta ve ayrıca depresyondayım benimde 23 aylık tedavi ile olan bir oğlum var ve bende 2 aylık hamileyim üstüne üstlük birde çalışıyorum. valla kafayı yiyecem eşim ve benim dışımda öğrenen herkes çok seviniyor ama ben hiç hazır değilmişim ne yapacağimı şaşırdım senin gibi sevgilerle
     
  12. 25 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kavuniçi
  13. kavuniçi

    kavuniçi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    birazda olsa moral oldu ben çalışmıorum bide dıorum kızım için o kadar üzüldüm neler cektim cevre baskısı vs. bide cok isteyerek kızımı dogurdum bu bebeğime bilmıorum hiç bi tepkim yok eşim cok sevınıo ilk sanki ne güel dıyo kargasada büyürler bilmıorum Allah bana ve böle durumdaki insanlara sabır versin