Ikili test im riskli miii ? Acil tecrübelerinize ihtiyacım var :(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve CASIO tarafından 25 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  1. CASIO

    CASIO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    $ikili test.jpg

    ARKADAŞLAR MRB 3,5 aylık hamileyim ve bi ssk hastanesinde ikili test yaptırdım detaylı ultrasona girdim ense kalınlıgı 2.4 mm bebegin başı su toplamış vs.dediler dünyamız başımıza yıkıldı bu arada ilk hamilleligimde de bi düşük yaşamıştım..ve hemen asıl doktoruma özel bi hastaneye yaniiiii götürdüm sonuçları dün kendi özel doktorum evet 2.4 m m ense kalınlıığı ama bu bi risk teşkil etmez dedi ve baya rahatlattı beniii ama senin psikolojiln açısından amniyosentez yapalım kafan rahat etsin dedi ee ama onda da düşük riski oluyomuşşş...kafam çok karışık bu konularda çok tecrübesizim :KK43: çaresiz kaldım bi başka doktora mı gitmeliyim yoksa doktorumun söyledikleri doğru muu ? tecrübelerinize güvenerek test sonucumu ekledim lütfen yardımcı olun arkadaşlar :KK43:(( şimdiden teşekkürler
     
    Son düzenleme: 25 Mayıs 2010
  2. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  3. glupglup

    glupglup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.227
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım, eğer ne olursa olsun bebeğim benim kabulüm diyorsan hiç bu test işlerine falan girip canını sıkma boş yere. diğer türlü düşünüyorsan amniyosentezi mutlaka yaptır derim ben. sonuçları böyle riskli çıkan hemen hemen herkes yaptırıyo hiç de bişey olmuyo. bu işlem sırasında allah muhafaza bebeği kaybetme riski 1/200. ama bu sadece risk. illa olacak diye bişey söz konusu değil. korkmana gerek yok canım. tıp ilerledi ve bebeğinde güçlü , sağlıklı bir bebekse zaten hepsini atlatır merak etme.
     
  4. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  5. CASIO

    CASIO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ne biliyim canım çok korkuyorummm stresli bi hamilelik yaşıyorum ister istemezz elim hiç bişeye gitmiyoobişi alamıyorum yavrumaa :KK43:( lütfen arkadaşlar sadece 1 kişi yorum yapmışş llüfenn içinizde hiç mi bileniniz yokkk 2.4 mm ense kalınlığı risk midirrr?doktorların biri riskdir derken diğeriii;çok küçük bi riskdir diyorr :KK43:(((((
     
  6. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  7. yasminav

    yasminav Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım merak etme ve aklına kötü şeyler getirme sadece dua et :) ve kafam rahat etsin çocuğum doğana kadar huzursuz olmasın dersen amniyosentez yaptır derim ben.Rabbim herşeyin hayırlısını verir amniyosentez yaptırınca düşük olmuyor merak etme benim çok yakın tanıdığım yaptırdı ve şimdi çocukları 1 yaşında. bazen çocuklar hızlı büyüyor ve ense kalınlıkları haftaya göre çok çıkıyor olabilir.bu sadece bir ihtimal. o ihtimal doğrultusunda sana tatil çıkacak deseler " hadi canım bana çıkmaz gider başkasına çıkar "dersin şimdi neden kötüsü beni bulur diyorsun bebeğinde üzülür :KK43: hiç korkma içinin rahat etmesi için herşey ve herşey Allah tan sen gönlünü ferah tut
     
  8. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  9. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    bu hamilelik süreci zaten stresli bir de bu tür soru işaretleriyle hiç geçmez bence.benim bildiğim 2,5 sınır değer sizinki de sınıra yakın.10 doktora gitseniz 9'u iyi dese 1'i kötü dese o kötü olana takılır insanın aklı.ben de amniyosentez yaptırmıştım.bi problem de yaşamadım.terübeli bir doktor tarafından yapıldığında risk yok gibi bişey.ne olursa olsun ben bu bebeği doğurucam diyosanız o zaman yaptırmayın ama bi problem varsa aldırmayı düşünebilirim diyosanız yaptırın bence.daha aylarca sürecek bu stresli bekleyiş de bebeğe zarar.Allah sağlık versin inşallah herşey yolundadır.
     
  10. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  11. mercan76

    mercan76 kızımın kızkardeşi geliyo Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    680
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım selam bende ikinci hamileliğimde ikili testimde sorun vardı 3 lüyüde yaptırdım oda kötü cıktı daha sonra amniyosentez yaptırdım aynı gün 3 kat merdiven inip cıktım ve bebeğim düşmedi ama saglık problemlerim vardı ve gebeliğim sonlandırıldı şimdi gene hamileyim bu sefer bişi yok Allaha şükür istanbuldaymışsın zeynep kamilde bu işi proflar yapıyo ve benle cok iyi ilgilendiler ben yaptır derim için rahat etsin ben aglaya aglaya dinlemiştim dr ların cocugumla ilgili söylediklerini seninki bana oranla cok cok iyi bişi cıkacagını zannetmiyorum benimki trizomi 18 di ve maalesef kurtulma sansı yoktu sana bir arkadaş tavsiyesi zeynep kamil genetiğe git gün al amniyoyu yaptır evet düşük riski var ama 200 de 1 hem zaten dogacaksa o bebek ne yaparsan yap engel olamazsın değilmi gecmiş olsun canım içini ferah tut
     
  12. 28 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  13. Yeshill_Yansima

    Yeshill_Yansima Hoşgeldin minik kızım:) Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bence üçlü testi yaptır onunda sonucunu deeğerlendirip ona göre amniyosenteze karar ver.
     
  14. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : CASIO
  15. CASIO

    CASIO Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok saolun arkadaşlarr dediginiz gibi haftaya 3lüyü de yaptırıp öyle karar vermek istiyorum nolursunuz dualarınızı esirgemeyinn bebegimm sapa sağlm saglıklıııı olsunnn ......