İkili üçlü teste rağmen ...

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve gingerr tarafından 28 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  1. gingerr

    gingerr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar. böyle bir soruyu sormak istemezdim ama merak ediyorum ne yapayım. ikili üçlü testte risk yüksek olduğu halde sağlıklı çocuk doğuranlar var. peki tam tersi olan var mı? yani risk çok düşük olduğu halde sakat bebek dünyaya getiren? çok korkuyorum. aklıma hep böyle sorular geliyor. Allah kimseye vermesin. bugün petek dinçözün programında çılgın sedat vardı. ailesini gösterdi. ilk çocuğu özürlü. çok üzüldüm ve korktum. acaba ultrason ve testlerde sakat olduğunu öğrendikleri halde çocuğu aldırmadılar mı , yoksa test ve ultrasonlarda fark edilmemiş midir?
     
  2. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  3. minikyaramaz

    minikyaramaz Okeye 4. bekleniyor... Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148

    canım eğer riskli olsa doktorlar önermezler...

    ben ikili test için gittiğimde bebişimin 9 haftalıkken karnımda öldüğünü öğrendim ki 12 haftalıkken gittim ikili test i.in..eğer ikili test olmasaydı belki de 4.5 aylıkken gidecektim kontrole ve belki de bebek beni zehirleyecekti.(çünkü kanamam felan da yoktu)

    korkmanı gerektiren bi sorun bence...çünkü sonuçta orda da bebeğinin sağlıklı olup olmadığını öğreniyorsun...
     
  4. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  5. gingerr

    gingerr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    441
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    ne bileyim işte. aklıma takılıyor sağlıklı dendiği halde özürlü çocuk doğuran var mıdır diye.
     
  6. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  7. minikyaramaz

    minikyaramaz Okeye 4. bekleniyor... Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.132
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    kafana çok takma...

    ben ilk öğrendiğimde gebeliğimi dış gebelikten korktum.6 haftalıktı.hemen doktora gitti.

    doktor kese görülüyor ama bebek küçük olduğu için gözükmüyor dedi.2 hafta sonraya gün verdi.

    2 hafta boyunca içim içimi yedi...sanki 2 hafta değilde 2 yıl geçti.

    hergün nette dış gebelikle ilgili konulara bakıyordum...

    2 hafta geçti bebeğimi kalp atış seslerini duydum....sonra da ikili test için çağırmışlardı bu seferde acaba özürlü mü diye düşünmeye ve ikili test ult. görüntülerini izlemeye başlamıştım...herhalde ikili test geçince diğer testler...i. kafama takardım.


    aman ya...bi daha gebe kalırsam inş. hiçbirşeyi araştırmayacağım.günü geldiğinde kontrole gideceğim ve testlerimi yaptıracağım...

    psikolojik olarak insan çöküntü yaşıyor düşündükçe..

    en iyisi mi Allah tan hayırlı ve sağlıklı evlatlar isteyip,bizleri evlatlarımızla sınamaması ve bize kaldıramayacağımız yükler yüklememesi için dua etmek....
     
  8. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  9. smartyperi

    smartyperi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merb. bende 12 haftalık hamileyim. yazdıklarını okuyunca bi an kendi düşümcelerimi okudum ve çok şaşırdım. gerçekten de çok doğru söylemişsin cnm.çok hoşuma gitti yazdıkların. herşey Allah tan. Tek yapacağımız dua etmek ve hayırlısını istemek.artık bende çok araştırıp kafamı bulandırmıcam. yerimseniben
     
  10. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  11. yamanas

    yamanas Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    113
    olumsuz şeyleri aklınıza getirmyein, benim 22. haftalıkken sonlandıırldı gebeliğim şimdi 2 ay doldu nerdeyse 3 ay olacak, bebeiğimi kucağıma almama az kalmıştı yani devam etseydi, herşey çok normaldi 2li 3lü , hiçbi anormallik yoktu, taaaki ayrıntılı ultrasonda ortaya çıkıncaya kadar, herşeyde bi hayır varmışş, kötü şeyleri düşünüp moralinizi bozmayınn
     
  12. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  13. karamel06

    karamel06 Hayat SENİNLE güzel KIZIM Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    butun bu gebelık hurafelerı herkesın aklını bulandırıor anladıgım kadarı ıle bende oleydım ay keseyı gorebılcekmııyım.. ay kalp atısını duyabılcekmıyım.. ay ıkılı testım.. uclu testım.. ayrıntılı ultrasyonum bıtmıo yanı arkadaslar.. ama hepsı bos olacak olduktan sonra hepsı temız cıkıncada oluyo..
    Cok bılıyorum bu cocuk ozurlu olur aldır deyıp sapa saglam cok zekı bebesı olanıda saglıklı deyıp sorunlu bebegı olanıda.
    Benım dr umda bana bu testler yuzde yuz sonuc vermes testler ıı cıkar sorunlu olur kotu cıkar sorunsuz bır bebek olabılır dedı. Tek cozum amnıosentezmıs oda rısklı ıste durduk yere de yaptırmanın mantıgı yok.. Butun kuzular Allaha emanet hepsı saglıklı olsun ınsallah:Saruboceq:
     
  14. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  15. eflatunbebek

    eflatunbebek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben 20+2 günlük gebeyim kızım olacak inş. ne 2 li nede 3 lü test yaptırdım dr.la karar verdik doğruluk payı %60 dedi birşey çıksa kafamız karışacak ileri tekkiklere gitmek gerekecek dedi oda yeni anne olmuştu ve hiç birisini yaptırmadığını söyledi bende yaptırmadım allahın izni ile sağlıklı bebeklerimiz olur inş.hepimiz ve bebeklerimiz allaha emanet ..koprkmayın ne yazıldıysa onu göreceğiz ..allah en hayırlısını nasip etsin
     
  16. 29 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  17. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    Ben de 20 haftalık hamileyim.Zaman zaman benim de kafama takılır bu soru.İkili testim iyi çıktı.Ayrıntılım da çok iyi geçti.Ayrıntılıda anomaliyi yakalama şansı çok yüksek doktorun.Tabi hangi doktorun yaptığı da önemli.Çok tecrübeli bi doktor değilse belki kaçırma ihtimali vardır.Sonuçta kaderimizde ne varsa onu yaşıyoruz.Allah korusun sağlıklı doğup da sonradan ne hastalıklarla uğraşanlar da var.Ben artık hep iyiyi düşünüyorum.Yoksa hamilelik eziyete dönşür.Sen de aklına kötü şeyler getirme.Çok takılıyosan amniyosentez yaptır rahatla.Sonuçta o da az da olsa riskli bi işlem.
     
  18. 31 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gingerr
  19. murun84

    murun84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    704
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    çılgın sedatın oglu dogum sırasında meydana gelen bir komplikasyondan dolayı rahatsız olarak kaldı hamilelikte anlaşılacak birşey değildi anne karnında bir problemi yoktu yani..
    olacaksa illa ki olur ama tedbir sizden takdir Allahtan tabiki tıp bu kadar ilerlemişken testleri eksiksiz yaptırıp sonuçlara göre hareket etmek en doğrusu ama arada çıkan istisnalara kafanızı yormamanız lazım olacaksa olur doğacağı varsa doğar benim kardeşim down sendromu annem 40 yaşında doğum yaptı hiçbir test yapmadan yaş sebebiyle direk amniyosentez yapmak istediler ama annem yaptırmadı tedbirini almadı yani bi nevi ama biz yiyecek içecek ekmeği suyu varmış demek ki diyoruz ha bir de iyi ki doğmuş iyi ki var diyoruz çünkü o bizim herşeyimiz AŞKIMIZ :))