ikinci çizgi silik çıktı aciillllllll

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve umudumumutsunumut tarafından 15 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  1. umudumumutsunumut

    umudumumutsunumut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadaşlar... iki testi üst üste yaptım. ikisinde de ikinci çizgi silik çıktı. Sizce hamile miyim?
     
  2. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  3. minervaduygu

    minervaduygu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba canım.silik çizgi hep pozitiftir diyorlar.yerinde olsam yarın sabah erkenden kan tahliline giderdim.umarım hamişsindir.
     
  4. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  5. s.d.34

    s.d.34 annesinin minnoşu:) Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenildi:
    154
    Ödül Puanları:
    153
    cnm benim bildiğim öbür çizgide sorun olmaması lazım geçersiz sayılıyo ama umarım hamişsindir
     
  6. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  7. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    cnm bendede silik çıktı genelde çok net çıkmıo ben hemen acil kan tahlili yaptırdım dayanamadım ertesi güne bence hamişsin :):)
     
  8. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  9. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bencede hamilesin benimkide silik cikmisti
     
  10. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  11. umudumumutsunumut

    umudumumutsunumut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ay bir tuhafım şu anda ... eşim de öyle. Hayırlısı olsun... Varsa eğer çok uzun zamandır bekliyoruz biz onu. Herkesin gönlünce olsun herşey.....
     
  12. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  13. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    canımmmm inşallah hamişsindir.

    ben iki silik çizgi vakam var. birincisi gerçekten gebelikti. ama ikincisi yanıltıcı silikti. yani sonradan kanda bişey çıkmadı.

    silik çizgi bazen yanıltıcı olabiliyor. hatta bi ara arkadaşlar silik çizgi mağdurları diye bi sayfa açmıştı.

    kan testi yaptır ama bence biranönce. öğrenmiş olursun canım.
     
  14. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  15. zeynep215

    zeynep215 edep ya Hu!!! Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.454
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canımsın ben 2 tane testi birer gün arayla yapmıştım silik çizgi çıktı ama hamile değildim
    eğer uyguladığın testlerin markası aynı ise farklı bir marka test al ve yap eğer ondada 2. çizgiyi silikde olsa görürsen Allah'ın izniyle gebelik var demektir
    umarım anlatabilmişimdir yarın farklı marka bi test al uygula canım eğer çizgi yine çıkarsa silikde olsa hemen kan tahlili yaptır a.s.
     
  16. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  17. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim yarin baska marka ile tekrarla daha koyu cikmasi lazim. hadi insallah.
     
  18. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : umudumumutsunumut
  19. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    ben hamileyken ikinci çizgi silikti birkaç gün sonra tekrar yaptım netletmişti sende de böyle bir durum olabilir...
    inşallah hamilesindir...