İklimimi kaybedıyordum az kalsın

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve ficipi tarafından 3 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  1. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    çok kotuyum kızlar bugun elım ayagım bırbırıne dolaştı..
    akşam balık yemeye karar vermiştik.
    benım pc de ısım varı.balıkları esım kızartıyordu mutfakta..bende kzı uyuttum falan balık kokuları gelmeye başlayınca gıttım yanına.onu bekledım kızarttık yedık fılan.yemek bıttı sona baya bır masada oturduk sohbet ettık.baya zaman gectı nasılsa kız uyuyor dıye keyfımıze bakıyruz:çok üzgünüm:
    esım kalktı ellerını yıkamak ıcın lavaboya doğru ellerını yıkamak ıcın yuruyordu bende arkasından gıttım banyodan klorak alıcaktım mutfağı temızliim die.
    o sırada esım bırden odaya gırdi,garıp sesler geldığini söyledi.bı gırdık sapkası kapanmıs yuzune kadar batanıyede ustune gelmiş.bı actık mosmor nefes alamıyor.yuzune sankı su dokulmus gıbı terlemiş yavrum,can cekişiyormuşsenağlama
    bırden tıtremeye basladım,elım ayagım bırbırıne dolaştı..oylece duruyordu kızım mosmorrsenağlama
    hemen aldım pencerenın onune getırdım..yavas yavas acıldı kendıne geldı.senağlama
    ama benımde omrumden omur gıttısenağlama
    kızlar artık bebişler ıyıce hareketlendı,aman dıkkat edınsenağlama
    uyuyorsandım ama uyanmıs cocuk.babasıo anda odadan cıkan garıp seslerı duymamış olsaydı ve baska bı odaya gırıp bıseylerle oyalansaydı Allah korusun şimdi napıyordum kımbılır..cunku ben odaya gırmiip mutfakta oyalanacaktım baya..vee o süre ıcınde belkıde...................senağlamasenağlamasenağlamaAllah korumuş işte..
    Allah korsun evlatlarımızı:nazar::Saruboceq:
     
  2. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  3. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    ayyy canım beniiimm yaaa kıyamam
    allah korumuş yavrunu.
     
  4. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  5. Claries

    Claries O bir anne:) Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Aman canım çok geçmiş olsun Allah korumuş bebişini inşallah bida yaşamazsın böyle üzücü bir olay
     
  6. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  7. ibolya

    ibolya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.232
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canımmmmmmmmm geçmiş olsun yaaa, allah korumuş, ay tüylerim diken diken oldu, yavrum ben sürekli kontrol ediyorum sende kontrol et, her ihtimale karşı, azcık sessiz kaldı mı hemen gidip bakıyorum, allahım korusun yaa, acılarını göstermesin, ucuz atlatmışsınız bi hayır dağıtın
     
  8. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  9. glsh85

    glsh85 Guest

    çok gecmıs olsun
    dıkkat etmk lazmm
     
  10. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  11. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ooofff cıtırııımmm allahım korusun meleğiiii:Saruboceq: canım verilmiş sadakalrınız varmıs..yavrumu allah korusun.melekler basucunda beklesin kuzunun..bencede basından ekmek tuz cevir fakir birine ver.ve oku bebişi..cok şükür ki hemen farketmiş eşin..o da allahtan.şükret canım...gelmiş gecmiş olsun:Saruboceq:
     
  12. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  13. meran07

    meran07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.147
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ah canım benim yaa bende çok kötü oldum senağlama Allahım uzak tut sen kötülüklerden.... :Saruboceq:
     
  14. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  15. leyla21

    leyla21 yine yeni baştan Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Canim cok gecmis olsun ya cok uzucu bi olay allah tum bebisleri korusun gecmis olsun
     
  16. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  17. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    offf yaaa:KK43:(
    allah bütün bebekleri bütün çocukları korusun hiç bir anne üzülmesin :KK43:
     
  18. 4 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ficipi
  19. kimselerbilmez

    kimselerbilmez pamuk şekerim benim Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım gelmiş geçmiş olsun.Allah korusun bebeklerimizi.bende yüzünü örterek uyutuyorum uyuyunca alıyorum.artık çok hareketliler dikkat etmek lazım