İlaç kullanırken hamile kalırsam bebeğe zararı olur mu?

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve mse121822 tarafından 27 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    27 Mart 2010
    Konu Sahibi : mse121822
  1. mse121822

    mse121822 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    829
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Aytun hanım merhaba..ben çok sık adet gördüğüm için doktora gittim..20 aylık bir kızım var..3 aydır korunmuyorum hamile kalmak istiyorum..doktor yumurtalıklarda ve rahimde bir şey olmadığını söyledi..prolaktin 16 çıktı..dostinex diye bir ilaç verdi..bana bu ay korun hamileliği düşünme demedi..bende şimdi korkuyorum acaba ilaç kullanırken hamile kalırsam bebeğe zararı dokunur mu..bilgilendirirseniz sevinirim
     
  2. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : mse121822
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam prolaktin değeriniz normal görünüyor neden bu ilaca başladınız anlamadım göğüslerden süt sıvı gemesi mi devam ediyor acaba. bu ilaçla hamile kalmanız konusunda ziyade bu ilaca ne kadar ihtiyacınız var onu tekarar gözden geçirelim. adet miktarlarınızın fazla olması rahim içi kalınlaşmanı ya da miyom kaynaklı da olabilir. doktorunuz muayenede birşey tespit etmemiş gerçi. 3 ay gebe kalmak için erken bir süre yaşınız 35in altında ise bence bu süreci biraz daha uzatmakta ve denemeye devam etmekte fayda var.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.