İlaç kullansam sivilcelerim yeniden çıkar mı?

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve merveakman tarafından 25 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : merveakman
  1. merveakman

    merveakman Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar yüzümde ve sırtımda çok fazla sivilce sorunu yaşıyordum.Son zamanlarda azalmaya başladı fakat ben tamamen kurtulmak için doktora gitmeyi düşünüyorum sizce ilacı kullanmaya başlkadığımda yeniden çıkmaya başlar mı?
     
  2. 25 Eylül 2010
    Konu Sahibi : merveakman
  3. biromurluk

    biromurluk biricigim Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    kişiden kişiye değişir bu durum cnm ama roaccutanıda dahi kullanmış bi insan olarak sölüyorum kesin çözüm yok bence bi süre sonra tekrar ediyolar..yinede doktor tavsiyesiyle ilaç tedavisine başlamanı önerim geçemese bile azalır