ilaca ne zaman ara verilir?

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve atalay-uxgxur tarafından 17 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    17 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  1. atalay-uxgxur

    atalay-uxgxur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar 1,5 yıldır genera kullanıyorum. aslında doktora gitmem lazım bilgi almak için ama bunun için bile muayene ücreti alıyolar. durumumda o kadar iyi diil. ne zaman ra vermeliyim acaba . uzun kullanmada hastalıga sebap oluyomuş heralde ne yapayım devam edeceksem p.tesi almam lazım ilacı. bide şu var. adetim bitiyo 3 gün sonra kahverengi bir akıntı geliyo ama 2-3 damla öyle petlik bi durum diil ama yoktu bu. neden acaba.kafam karıştı ne yapıcam deneyimi olan arkadaşlar ilgilenirseniz sevinirim....
     
  2. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  3. .ILGAZ.

    .ILGAZ. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Bana doktor 1 sene kullandıysan 2- 3 ay ara ver demişti ben diane 35 kullanıyordum. Ben de artık tamamen bırakmaya karar verdim. Daha sonra kötü bir sonuçla karşılaşmamak için. En iyisi hiç kullanmamak.
     
  4. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  5. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bende 1.5 yıldır kullanıyorum.

    önümüzdeki ay dr.a gidicem test tahlil için ama bırakmak istemiyorum. bırakınca hemen hamile kalmaktan korkuyorum.
     
  6. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  7. .ILGAZ.

    .ILGAZ. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    prezervatif vb. yöntemlerle korunursun sen de tabi en iyisi doktoruna sormak.
     
  8. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  9. frambuaz

    frambuaz SIKINTI ve MUZ KABUĞU Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.241
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    Ben 3 yıl Yasmin kullandım... Hiç bi sorun yaşamadım. Bıraktıktan sonra da 2 ay içinde hamile kaldım..
     
  10. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  11. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    çok şanlısınız. maşalaah:nazar: