İlaçlarım yanlış mı ?

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve zap_zup tarafından 13 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    13 Mart 2010
    Konu Sahibi : zap_zup
  1. zap_zup

    zap_zup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.108
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Merhaba, benim çok fazla akıntım,kasıklarımda ağrı oluyordu.Perşembe günü doktora gittim.Doktora akıntım çok fazla kasıklarım ağrıyor dedim.Hiç muayene etmeden ilaç yazdı direk.İlaçlar bittikten sonra tahlil yapacak.İlaçları nasıl içeceğimi de söylemedi.Eczanede de üzerine yazmamışlar.Prospektüsünde yazdığı şekilde kullanıyorum.Sabah içtikten 3 4 saat sonra midem aşırı derece bulanıyor.Başım dönüyor.Elim ayağım kesiliyor.Sabah iki tane akşam iki tane yazıyordu.Ayrıca yan etkilerinde bu reaksiyonlarda yazıyor fakat tahlil falan yapmadı bu ilaçları böyle kullanmam doğru mudur? Daha da çok hasta etti beni uykudan gözlerimi açamıyorum çünkü. Cevaplarsanız çok sevinirim.
     
  2. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : zap_zup
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba şikayetleriniz nedeniyle doktorunuza başvurduğunuzda muayene edilmeden tedavi başlandıysa ilaçları kullanmadan önce soru işareti oluşmalı kafanızda. belliki yetreli özen gösterilmemeiş. başka bir doktora gidip durumunuzla ilgili muayene olunuz. sevgiler.
     
  4. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zap_zup
  5. zap_zup

    zap_zup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.108
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Çok teşekkür ederim.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.