ilaçlı film acil bakın lütfen

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve aykara2 tarafından 6 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : aykara2
  1. aykara2

    aykara2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    720
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar acilen cevabaihtiyacım var.pazartesi ilaçlı film çektiricem ve nasıl bişey olduğunu bilmiyorum.ve çok korkuyorum.tecrübesi olan varsa anlatabilirmi lütfennnnn
     
  2. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : aykara2
  3. sevvi_n

    sevvi_n Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım korkulcak bi şey yokbenide çok korkuttular ben 1 hafta öncesinden ağlamaya başlamıştım sadece ayağa kalkınca ağrısı var allahım kolaylık versin inş emeklerin karşılıksız kalmaz
     
  4. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : aykara2
  5. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    ben katılmıyorum canım .....
    bu çektireceğin yerdeki cihaza bağlı ben çok acı duydum bunun cihazla alakası var eski sistem çok can aykıyor.....
     
  6. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : aykara2
  7. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
  8. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : aykara2
  9. esrako

    esrako HOSGELDİN KIZIM Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    6.412
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    aykara s elam
    sanırım hurrem daha evelki yazıstıgımız topik in adresini yollamıs sana o kadar çok yazdımkı bu konuda daha yazmaya gerek yok zaten eski topiklerden bak oku mutlaka canım