ilerleyen yıllarda görünüşünüz nasıl değişecek?

Konusu 'Komik ve İlginç Linkler' forumundadır ve snmglr tarafından 21 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  1. snmglr

    snmglr Anne Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2006
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
  2. 22 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  3. sibi

    sibi aŞkBöCeğimm Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok saol denedim bi kaç şey güzelmiş :)
     
  4. 29 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  5. zeng

    zeng Guest

    ne kadar güzelmişimde haberim yokmuş, beni kimlere benzetti :) güzel bir site teşekkürler.
     
  6. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  7. elisaa

    elisaa Minik Serçe Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.431
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok mersi cnm çok hoşmuş beni natalie ımruglia ya bensetti :)
     
  8. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  9. oykumruyam

    oykumruyam Öyküm abla olduuu:) Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.024
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    çocuk tam olarak ana-baba benzeridir çıktı %50-50:)
     
  10. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  11. dost27

    dost27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    212
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğluşum babaya benziyormuş zaten herkes söylüydu
     
  12. 15 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr

  13. %97 claire danes
    %96 katie holmes
    %90 sharon stone
    %83 kristin kreuk
    %83 charlize theron
    %80 eva longoria
    %78 beyonce

    sengözlerimebaksanab
     
  14. 15 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  15. cnvr

    cnvr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    o nasıl oluyor nerden bakıyorsunuz? ben ünlülere benzeteni buldum beni yükliyemedi uğraşıyortatlicadiarzu
     
  16. 15 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  17. cnvr

    cnvr Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    hala uğraşıyor bişeye benzetemedi benikafamçokkarıştı
    ay benzetmişşşşşşşş hiç güleceğim yoktu:roflol::roflol::roflol:
    ne kadar moron çekip yolladıysam:roflol:
    saymıyom bana ne yaalaelaelaelaelae
     
  18. 16 Kasım 2007
    Konu Sahibi : snmglr
  19. çaçaron

    çaçaron Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    263
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimkini de bulamadı yaa...ne benzersizmişim ya...sırnaşık şey:dance: