Ilgilenirseniz sevinirim kızlar.....

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve a.sahin tarafından 10 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : a.sahin
  1. a.sahin

    a.sahin annen seni bekliyorrrrrrr Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Herkese selamlar kızlar...

    Benim bi sorum olcak!

    Aşılama dediğiniz olayı biz kendi kendimize de yapamazmıyız?
    Yani doktora gidicem yumurtalıklarıma bakacak misal dedi ki senin yumurtalıkların çok küçük gelişmesi lazım çalıştığım için öyle sürekli doktora gitme imkanım yok olamazda izin vermiyorlar zaten.
    Doktor da bana ilacını verdi bende kullanmaya başladım.ilaç kaç adet var içinde bilmiyorum ama diyelimki ilacım bitti test yapsam hamile kalamamış olsam bir daha ki ay yine gitsem yani demek istediğim ayda 1 sefer zar zor izin alabilirim bu şekilde tedavi olurmu?
     
  2. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : a.sahin
  3. yakamozmavisi

    yakamozmavisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    hayır canım malesef öyle olmaz çünkü verdiği hapla belki istenilen büyüklükte olmuyacak sonra hadi oldu diyelim çatlatma iğnesi vermesi lazım kiste dönüşebilir sonra ise 36 saat içinde doktora gidip aşılama olman lazım yani kısacası doktora düzenli gidip yumurta büyüklüğüne baktırman lazım ki doktor zaten seni çagırır canım bide googleden aşılama diye yazıp bakarsan nasıl oldugunu anlanlarsın canım allah kolaylık vede ugraştırmadan versin inş..
     
  4. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : a.sahin
  5. a.sahin

    a.sahin annen seni bekliyorrrrrrr Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    579
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Amın cnm saĞolasın cvp verdıĞın ıÇın bende pkoluyum zaten geÇen sene Çocuk ıstemıyorduk adetlerım dÜzene gırsın doĞum kontrol hapı kullanıyordum ama Çocuk ıstıyoruz artık korkuyorum hıÇ ÇocuĞum olmıcak dıye.
    Öff ya Öyle bı ıŞte ÇalıŞıyorum kı kahretsın ya geÇen hafta baŞladım ıŞe hemde:KK43::KK43:
    aslında benım nıyetım Önce Şu guatr ıŞını halletmek temmuzda kontrolÜm var dıyorum kı guatr tamamen geÇsın ondan sonra serephoneyı kullanayım.
    Yanı evde Çekmecemde beklıyor ılaÇ:KK43::KK43:
    adet de olmuyorum zaten