Ilginç havlu

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve PasakliMinikTanrica tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  1. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    kızlar bu havlular satış rekorları kırmış
    nerede satıldıysa artık bilmiyorum kaydirigubbakcemile3

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 25 Şubat 2009
  2. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  3. marul

    marul HAYALLERİM,EYLÜL VE BEN:) Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    süpermiş ,
    alınabilir sırnaşık şey
     
  4. 25 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  5. catlakordulu

    catlakordulu Canim Kizim AybüKe^^ Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sırnaşık şey görende baska birsey sancak valla :d havlu oldugunu bilmese heheh
     
  6. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  7. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    hadiya kadinlar icin olanida varmiymiskaydirigubbakcemile5
     
  8. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  9. arzuca9432

    arzuca9432 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.098
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Komik................................
     
  10. 26 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  11. atxixka81

    atxixka81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.670
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yani alında kocanız havluylayken uyanıpta şok geçirmeyin anlamazsınız havlu olduğunu falan facia olur
     
  12. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  13. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    :lepi: harika bayanlar için olanı yokmuymuş bu havluların?bi araştırayım ben,bulursam dönerim size
     
  14. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  15. mystuige

    mystuige Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaratıcılıkta sınır yok ne diyebilrimki. birileri oturup düşnüyor ne yapsakta dikkat çeksek diye. süper bişey
     
  16. 27 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  17. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    83.136
    Beğenildi:
    33.656
    Ödül Puanları:
    563
    Güzel bir havluymuş bayanlar için olanı varsa almak lazım ama facia olabilir mi acaba CADIARZU şekil olaraktan :jeyyar:
     
  18. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : PasakliMinikTanrica
  19. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    nekadarda gerçekci olmuş nerden buluyolar bunları anlamıyorum bunu tasarlayan kesin erkektir nede olsa onlar bayılıyo böyle şeylere